Dead!!! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Dead!!! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Dead!!!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

14 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Gaaaap... Nou, mijn broer had me naar het vliegveld gebracht en ik hoefde alleen nog mijn baggage af te droppen en kon met gemak door de douane. Nog even wat $$ gepind en toen meteen maar richting de gate. Dat duurt altijd veel te lang daar voordat die mensen uitgespeeld waren (die mensen van security zaten letterlijk OP die bakjes - waar je tas, jas, telefoon, etc in moet als ie door de scanner gaat...- en schoven dan over de grond..). Goed, ik had het wel getroffen... Ik had een stoel met heel veel beenruimte, bij een nooduitgang, best relaxed. Gelukkig zat er een wijffie naast me die heeeeeel dun was, echt scary maar goed, daardoor kon ik nog wat uitgebreider zitten. Maar goed ze was met dr vriendje en ze hebben de hele vlucht raar (schattig? vozig?) zitten doen, beetje weird maar OK, ik heb niet geslapen, alleen gelezen, muziek geluisterd en verder echt NIKS. Het leek gewoon te duren zolang het duurde... 11 uur. Aan de grond heb ik zowat een sprintje uit het vliegtuig getrokken. Het scheelt dat ik de weg in de airport ook ken dus ik wist precies waar ik shortcuts kon nemen en welke rij ik moest nemen, binnen een kwartier was ik door de douane - en das ook de eerste keer in LA dat dat zo gaat! Daarna door naar de baggageband en mijn koffer zag ik al voorbij komen, dus naar het einde gelopen en daar direct mijn koffer eraf kunnen halen. Taxi genomen en lekker genoten van het gevoel! Inchecken in het hostel ging ook vlekkeloos. Ik zit in het kamertje naast waar ik vorige keer zat, het lijkt kleiner op 1 of andere manier, maar volgens mij is het hetzelfde. Maar goed, in ieder geval lekker.

Ik was nog niet eens 5 minuten op bed neergeploft, of Jon SMSte "call me!!" - dat heb ik dus gedaan, en voor ik het weet ging ik de deur uit op weg naar Santa Monica Blvd. Daar stonden Jon, Mark, John, Isa en Naja te wachten :D Woepiej! We zijn gelopen naar Irvs Burgers, heerlijk even gezeten, een burger en fries (hoe kan het ook anders) gegeten en ons stuk gelachen. Isa moest vroeg weg maar we gaan volgende week vrijdag naar een optreden van haar op de Santa Monica Pier, ben erg benieuwd! Daarna zijn we even naar Mark's huis gegaan. Daar met Jon, John en Mark gezellig gezeten. Wat een stelletje artsy mensen zijn dat, echt geweldig! John wil acteren maar doet nu fashion designer, Naja is een celebrity nail-stylist en Mark doet manicures maar wil eigenlijk model worden - en hij kan vreselijk goed tekenen, en Jon doet dan interior design. Maar goed, na een tijdje ging John weg, dat was tegen 8 uur, toen heeft Mark mijn haar gestyled, beetje hippie-achtig, wel erg leuk! En ook mijn gezicht in de make up gezet, dat vond ie erg leuk (ja je raadt het al, ook hij is gay).

Nou morgen ga ik naar de salon voor mijn haar en savonds zijn we uitgenodigd voor een roof-top party op de Sunset strip, niiiice. Hopen dat ik me een beetje ok voel morgenavond, want nu... het is nu... half 11 savonds geloof ik, ik heb nog niet geslapen sinds Nederlandse tijd 8 uur sochtends op de woensdag en het is nu 7.33am Nederlandse tijd, dus dat betekent 24 uur niet geslapen! En ja, hoe voel je je dan? MOE!! DOOD!

Dus ik ga DOUCHEN en dan lekker slapen!! Doeii!!

  • 14 Mei 2009 - 08:31

    Kimberley:

    Ohhhh klinkt helemaal gezellig meis! En leuk dat al die mannen je zo mooi versieren! haha, letterlijk!
    Hoop dat de rest van je vakantie net zo relaxt & leuk verloopt!

  • 14 Mei 2009 - 08:32

    Carly:

    zo ik kan me voorstellen dat je dan moe ben!! Zo'n lange vlucht en dan ook nog gelijk door gaan zodra je aan gekomen bent. Rust lekker uit en geniet van alles wat nog komen gaat! xo,

  • 14 Mei 2009 - 09:47

    Janske:

    welcome jetlag!!!hahah....geniet er van meid!Leuk om je verhalen weer te kunnen volgen!

  • 14 Mei 2009 - 11:14

    Lizet:

    oehhhhh ik vind het nu al leuk! :P hahaha

    cool dat je meteen al een party hebt en met mensen hebt gechillt, ik moet maar eens met jou mee gaan naar LA ;) hahaha..

    heel veel plezier nog!!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 43859

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: