This is the life! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu This is the life! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

This is the life!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

18 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Ik begin steeds sterker het gevoel te hebben hier gewoon niet weg te willen. En ik weet dat de tranen zeker gaan vallen wanneer ik weer weg moet. Maar daar denken we niet aan!

Gister heb ik Lakers gekeken en ze hebben gewonnen. Het was een 'saai' spel, omdat de Lakers steeds heel erg voor stonden op Houston. Maar goed, dikke lol dus. Na de game belde Vidjay en hebben we afgesproken bij mij. Hij kwam tegen 4 uur ofzo, en we zijn eerst naar The Grove gereden. Geparkeerd en een stukje gaan lopen door The Grove. Daarna rondje gemaakt en toen gaan eten bij een Frans tentje daar, was erg gezellig. Daarna gereden richting Hollywood, en daar een stukje gelopen over Hollywood Blvd. Toerist uitgehangen, want ik maak eigenlijk nooit foto's, heel slecht, maar goed ik heb nu wel wat mooie shots voor jullie gemaakt :P Daarna heeft hij me bij mijn hostel afgezet.

Toen ik binnen was, belde Jon alweer of hij langs kon komen. Dus dat heeft ie gedaan. Hebben beetje gehangen en naar de 7Eleven om wat eten te halen, daarna gewoon bij mij gezeten en rond 2 uur gaan slapen. Om 9 uur sochtends ging de wekker, toen zijn we naar IHOP gegaan om daar te ontbijten. Daarna gereden naar de Gay & Lesbian Center op Schrader, beetje rondgelopen en naar Hollywood & Highland gegaan. Daarna naar zijn Starbucks, toen naar mijn hostel, weer terug naar Starbucks en toen naar Beth. Daar een beetje gehangen, op het dak toen even gaan zitten. Ze heeft echt een geweldig uitzicht op de Hollywood Hills en de sign. Echt mooi. Nou toen zijn we even stukje gaan rijden en toen heeft Jon ons afgezet en zijn Beth en ik gaan shoppen. Dat was echt heel gezellig, even just the girls :) Ik heb 3 broeken gekocht, een cowboy hoed, lipgloss (MAC!), een shirt voor een vriendin, een jurk, een haarband en vast nog wel wat. We zijn ook even ergens wat gaan eten. Het was in ieder geval erg gezellig :) Morgen misschien weer bij Beth en nog wat andere meiden chillen.

Jon is net weer hier gekomen, hij verveelt zich kapot zegt ie lol, maarja, hij vermaakt zich nog wel even, ik wil even wat foto's uploaden :)

Ik heb het gevoel dat ik al weken hier ben, omdat ik zoveel te doen heb, maar het is nog geen week! Ik wil in ieder geval niet terug... As always...

Nou goed, wat meer foto's geupload op http://s615.photobucket.com/albums/tt237/nvantrikt/Los%20Angeles%202009/ - tot gauw!

  • 20 Mei 2009 - 21:46

    Lizet:

    Superrrcool, heerlijk geshopt dus ook! Showe! Haha ;)

    Tof die foto's, toch leuk om ook te zien waar je het over hebt :)

    ENJOY yourself!
    Gelukkig maar dat je 2 wekem hebt geboekt, anders was het ook zo snel voorbij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 43868

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: