My milkshake brings all the boys... - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu My milkshake brings all the boys... - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

My milkshake brings all the boys...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

23 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Nou, eergisteren ben ik rustig aan even naar Coffee Bean gegaan om mijn dagelijkse dosis Malibu Dream te drinken. Het was echt heerlijk weer. Daarna een beetje rondgelopen, bij Nordstrom hadden ze flinke uitverkoop dus ik kon het niet laten om wat leuke cardigans te kopen :) Toen naar K-Mart gegaan om wat boodschappen te doen, en terug naar het hostel. Ik praat al een tijdje met een bekende Nederlandse rapper - en ik heb uren met hem op Skype gezeten en daar kwamen hele interessante dingen uit! We zijn met iets bezig en als alles goed loopt, heb ik binnenkort big news ;)

Goed, savonds kwam Jon even langs. Hij ging naar de film met zijn ex, Eric - en vroeg of ik mee wilde maar ik had er niet zoveel zin in. Dus ik heb heerlijk even savonds gechilld, tv gekeken en een beetje gerust.

De volgende dag heb ik lang geslapen omdat ik snachts mijn draai niet kon vinden. Maar goed, ik had me even klaargemaakt om weg te gaan, maar toen belde Jon dat hij klaar was bij zijn stage, dus hij zou langskomen. Ik heb even op hem gewacht, en we zijn daarna naar Radioshack gelopen, ik had beltegoed nodig. Daarna naar Subway om een heerlijk broodje te eten en toen Starbucks, en de liquorstore. Met de bus terug, met de auto naar Wells Fargo en naar Alfredo's huis. Daar een beetje gechilld. Alfredo woont tegenover een hotel in West Hollywood waar alle grote artiesten komen. Het is geen normaal hotel, het lijkt op een appartementen complex en er staat in het klein een naam op. Madonna komt daar bijvoorbeeld ook omdat het niet bekend is, en mensen zullen het niet snel vinden. Er stond ook een tourbus voor de deur (nouja, 3..) en later ontdekte ik dat het Taylor Swift was. Jon heeft zich even omgekleed en toen terug naar het hostel om even te chillen. Hij zou wat huiswerk doen en ik was met wat andere dingen bezig. We hebben een beetje beneden in de hostel buiten-bar gehangen en gewacht op Nichole.Ik kleedde me ook even om.

Toen Nichole er was zijn we naar Micky's gereden. Het was nog een beetje dood daar, dus we zijn eerst naar Trunks gegaan om te kijken of we konden poolen, maar daar was het druk bij de pooltables, dus toen naar Motherlode om even te poolen. Er was een dronken queer, en ik heb echt met hem gelachen, terwijl Jon en Nichole aan het poolen waren. Daarna naar Micky's en we hebben daar een hele tijd gestaan, gedanst en gedronken. Weer leuke mensen ontmoet, echt gezellig. Alfredo was heel erg druk met van alles dus hem hebben we weinig gezien. Na een paar uur wilde Nichole weg, dus zij is weggegaan, en Jon en ik zijn even pizza gaan eten, en toen naar Millions Of Milkshakes [http://www.millionsofmilkshakes.com/] - zij hebben de beste milkshakes in West Hollywood, en als het aan mij ligt, de wereld. Alle shakes hebben daar een naam, bijvoorbeeld "Paris Shake", "Perez Hilton Shake", "Britney Shake" - ik had de "Jonas Shake". Nou echt ongelooflijk lekker!! "Brownies and Bananas topped with whipped cream, chocolate sauce and a Cadbury flake." Nou dat segt al genoeg toch?

Nou rond 1 uur heeft Jon me naar huis gebracht, ik was echt dood. Lag al gauw weer te slapen!!

Vandaag rustig wakker geworden. Vanmiddag met Vidjay naar Beverly Hills, een beetje rondrijden. Maar eerst ga ik douchen, even naar Coffee Bean (duh), K-Mart en Chipotle :)

  • 24 Mei 2009 - 08:24

    Lizet:

    ooh chickkk die milshake klinkt me erg goed in de oren!! HEEERLIJK! én ik ben al fan van de strawberry frappuchino & creme met whipped cream... laat staaan nóg meer smaken! haha :D heerlijk.

    las ook al op twitter dat je lekker geld hebt gespendeert voor je nichtje en neefje? wat liefff, haha toch altijd leuk om cadeautjes te kopen he :D

    have fun op je date (als je die niet al had gehad ;) ) en geniet er nog ff van daar!!


  • 20 Juni 2009 - 12:17

    Frank Gommers:

    haha nou jij hebt wel veel gechilt zeg:P

    en lekker tussen de sterren gelopen lees ik wel! :O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 43858

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: