Hoeveel uur in 1 dag? - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Hoeveel uur in 1 dag? - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Hoeveel uur in 1 dag?

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

17 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Jeetje, er zitten 24 uur in 1 dag toch? Ik heb 2 dagen om over te bloggen, so here it goes...

Eerister ben ik rustig opgestaan en de tijd genomen aangezien ik nog heel erg moe was. Ik heb nog wat contact gehad met een jongen uit Nederland die hier in LA aan het (net)werken is. Ook nog wat mensen gesproken die mee wilden naar het Eminem concert. Ik ben tegen de middag naar Beverly Center gegaan, en heb daar een beetje gelopen, geluncht en geshopt. Ik heb een mooie Guess tas gekocht en een Guess clutch/portemonnee, heel mooi en helemaal niet duur :) Verder nog wat bij de Longs Drugsstore gehaald (ice cream sandwiches!) en toen terug naar het hostel. Toen was het al tegen 3 uur. Ik SMSte een beetje heen en weer met Mando, met wie ik die avond naar het Eminem concert zou gaan. Om half 5 SMSte hij dat hij al daar was, dus ik heb me snel omgekleed en ben richting Willoughby gelopen om daar (te lang) op de bus te wachten. Bij Fuller uitgestapt vanwege een omleiding en het was niet waar normaal de Jimmy Kimmel 'rij' staat, maar ik moest een straatje richting het Zuiden gaan. Er stond echt al een behoorlijke rij! Ik ben bij Mando gaan staan en toen kwam er een vrouwtje die zei dat ik geen tas mee mocht naar binnen... Op de ticket stond geen grote tassen en blabla, maar zo groot was mn tas niet, maar ze zei dat er helemaal geen tassen mee naar binnen mogen. Dus ik ben toen naar Roosevelt Hotel gelopen om daar mijn tas af te geven, daarna weer terug naar de rij, bandje halen en toen was het wachten geblazen.. Het was vrij warm, maar gelukkig wel gezellig.

Rond 7 uur begonnen ze eindelijk mensen binnen te laten. Ze maken geen grappen bij Jimmy Kimmel. Iedereen door een poortje plus nog extra check, en in groepen van 10 mochten we naar 'binnen' (het was op een grote parking lot). We stonden vrij goed, en daar hebben we nog een uur of anderhalf gewacht tot op het grote scherm op het podium de show begon die binnen werd gefilmd. Jimmy interviewde Mike Tyson en Eminem. Na een uurtje daarvan, was het nog even wachten maar toen kwam Eminem eindelijk op. Hij heeft 3 liedjes gedaan van zijn nieuwe album, en alles eromheen duurde denk ik 30 minuten. Het was best grappig. Die mensen waren helemaal hysterisch, te grappig om te zien. Best een goeie show ook :)

Nouja daarna door de drukte terug naar de straat, even Mando gedag gezegd en naar Roosevelt om mijn tas te halen en toen de bus gepakt. Jon belde alweer want hij zou me die avond komen halen. Goed, in het hostel even mijn spullen bij elkaar gepakt en Jon stond voor de deur, dus ik snel naar beneden en we zijn naar zijn huis gereden. Eerst bij Denny's langs om even wat te eten want dat hadden we nog niet gedaan. Heerlijke Western Burger gegeten en een milkshake zo op de late avond..

Toen naar zijn huis in Lincoln Heights. Daar was zijn huisgenoot nog volop keihard muziek te draaien, wij zijn meteen in bed gesprongen en zn huisgenoot was bezig met een fotoshoot (hij is fotograaf), dus het was nog even rumoerig maar ik ben wel gauw in slaap gevallen.

De volgende dag ging om 6.30 de wekker. We zijn meteen opgestaan, Capone de konijn meegenomen in de auto en richting Lomita gereden, op naar de dierenarts waar arme Capone zou worden gecastreerd. We waren vrij vroeg daar, dus even gewacht tot het open ging. Wat papieren ingevuld en toen Capona achtergelaten en terug naar Jon's huis. Hij was huiswerk gedaan en ik achter de compu gezeten, tot hij gebeld werd dat we Capone om 11 uur konden komen halen. Wij dus weer teruggereden. Capone opgehaald, ietsjes verder naar Starbucks gereden waar ik een GOEIE Strawberries & Creme gedronken heb - aangezien ze in NL & Duitsland niet weten hoe je zoiets moet maken. Anyways, we hebben Capone thuis afgezet, toen nog even Jon's auto schoongemaakt want er lag een hele hoop rotzooi in.

Daarna zijn we weer gaan rijden. Eerst naar mijn hostel, waar ik even wat anders heb aangetrokken en wat spullen gepakt. We zouden naar het strand even gaan. We zijn eerst bij Mark en Naja langsgegaan op hun werk (nagelsalon) op Santa Monica Blvd. en daar even gehangen. Daarna naar Sunset Plaza, waar Zoe werkt in een bakery. Toen zijn we via Sunset Blvd. helemaal westwaarts, echt een hele mooie route door Beverly Hills, langs Bel-Air enzo. Dan via PCH naar de oceaan en toen langs Santa Monica weer terug. We zagen dat het vrij mistig was en er stond een wind, dus we besloten een andere keer maar naar het strand te gaan. Daarna naar Koreatown om te gaan poolen, maar op de afrit kwamen we Brent tegen, bij het stoplicht even naast hem gestaan en gepraat en toen ging het op groen en vroeg hij of we mee gingen naar zijn huis, dus dat hebben we gedaan. Daar even gechilld. Brent ging later naar een graduation party en Jon en ik zijn toen gewoon verderop op Vermont gereden. Eerst wat Chinees gegeten en toen een uurtje gepoold. Daarna naar WeHo gereden, bij mij gezeten tot Zoe thuis was, en toen naar haar gereden. Daar paar uurtjes gezeten, rice crispy treats gegeten, YUM! Ze had extra marshmellows gezet dus heerlijk! Rond 11 uur waren we weer bij mij, Jon is blijven slapen want hij was echt kapot en had geen zin om terug naar huis te rijden lol.

Vandaag heb ik niet echt plannen. Wel even de Lakers game kijken, iedereen hier is natuurlijk helemaal gespannen, want het is 3:3 en tis game 7 dus als ze winnen, gaan ze door, zo niet, dan gaan ze niet door... Nou, morgen wieder verder! :)

FOTO'S: http://s615.photobucket.com/albums/tt237/nvantrikt/Los%20Angeles%202009/

  • 18 Mei 2009 - 05:33

    Carly:

    zoo, je bent weer lekker druk geweest! ben blij dat je het zo naar je zin hebt (had ook niet anders verwacht :P)

    x, Carly

  • 18 Mei 2009 - 06:24

    Lizet:

    Klinkt als twee leuke/relaxte dagen!! Cool ook die foto's! :)

    Have fun nogggg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 43863

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: