Laatste dagen - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

27 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

De laatste dagen in Los Angeles waren echt top. Zondag ben ik eerst met Jon naar Sprinkles gegaan en hebben wat cupcakes gehaald. Daarna zijn we naar Santa Monica gegaan. We gingen op zoek naar een parkeerplek maar het was superdruk dus dat werd wat moeilijker. Zijn stage (Knoll) zit op 2nd dus we zijn daar maar gaan parkeren, moesten een klein stukje lopen maar goed. We gingen het strand op en liepen een stuk naar het Zuiden richting de Pier. Het was echt heerlijk weer. Aan het einde zijn we nog even gaan liggen in het zand en Jon heeft me ingegraven, erg veel lol. Daarna zijn we de trap op gegaan, de Pier op. We zijn naar Rusty's Surf Ranch gegaan want ik had zin in een lekkere salade en ik wist dat ze Bij Rusty's de allerlekkerste Caesar's Salad & de allerbeste Strawberry Daiquiries hebben. We hebben daar even gezeten en toen teruggelopen naar de auto.

Maandag had ik met Mireille afgesproken. Leuke meid die in LA is voor yoga. Ze kwam me rond half 2 (ofzoiets?) halen. We zijn eerst naar Micky's gereden in West Hollywood, want die buurt kende ze nog niet zo goed. We hebben heerlijk gegeten en erg gelachen. Daarna een stukje gelopen. Mireille heeft Starbucks gehaald en ik moest bij Millions Of Milkshakes echt weer iets kopen. Daarna zijn we naar het Hollywood sign gereden. We kwamen in een straatje waar je het van veraf kon zien, dus daar hebben we wat foto's gemaakt. Ik kende de Hollyridge Trail, een plek waar je echt mooie foto's kon maken van de sign maar ik wist niet meer precies hoe je er moest komen, dus we zijn maar gewoon gaan rijden, en toevallig kwamen we precies op die plek uit. We hebben de auto geparkeerd en zijn naar boven gelopen - echt een behoorlijk end maar het uitzicht was zo fucking amazing. We hebben daar even gestaan en genoten van LA. Daarna zijn we weer terug gelopen naar de auto en zijn richting Griffith Park gereden. Ik was nog nooit naar de Observatory geweest, dus we zijn daarheen gegaan en even rondgelopen. De zon ging net onder en het uitzicht vanaf boven over heel LA was echt 'breathtaking'. sAvonds zijn we nog naar een restaurantje geweest op Pico Blvd. We moesten even wachten tot een tafel vrijkwam - dus even naar Coffee Bean gelopen en wat gedronken. Het restaurantje was erg goed. We hebben wat verschillende dingen gegeten, en het was vrij laat toen we terug gingen. In ieder geval een geslaagde dag!!

De volgende dag ben ik nog even naar The Grove gegaan om wat te drinken en een beetje rond te lopen. sAvonds kwam Jon en die avond was er ook een rally vanwege Prop8 (als je niet weet wat dat is, Google het maar even). We besloten te lopen naar WeHo omdat de straten waren afgesloten vanwege de rally. Halverwege West Santa Monica Blvd. kwamen we de stoet tegen. We zijn gestopt om te kijken en te supporten. Er kwam eerst een kleine groep en wij dachten "hm.. is dat alles?" - maar natuurlijk, het is Hollywood, er kwam veel en veel meer. Er werd geroepen door de megafoon "slow down, there's 10.000 people behind us trying to catch up!" en ja hoor, toen kwam de echte stoet. Echt niet normaal hoeveel mensen, en ze maakten enorm veel lawaai. Het was wel grappig om te zien en mee te maken. Het duurde denk ik driekwartier voordat al die mensen voorbij waren. Daarna zijn we naar Yoshi's Sushi gegaan, en hebben wat sushi gegeten, echt overheerlijk. Terwijl we daar zaten hebben we Chris gebeld en gezegd dat hij moest komen - omdat het mijn laatste avond was. Hij kwam ook en we hebben daar nog even gezeten. Daarna besloten we om naar zijn werk te gaan om wat te drinken. We hebben een uur daar in de massagestoel gezeten, beetje gedanst en gedaan, en Chris heeft mijn nagels gedaan (hij werkt in een nagelsalon) :) Toen kwam nog een vriend van Chris en zijn we met z'n 4en naar de overkant gegaan, naar Fu Bar - het was helemaal leeg en ze waren bezig met karaoke. Jon schreef zich in en we hadden erg veel lol met de liedjes die voorbij kwamen. Daarna mocht Jon - hij deed "Prerogative" van Bobby Brown. Was echt hilarisch. Goed, na een tijdje zijn zijn we maar weggegaan daarzo. Jon was aardig dronken. We zijn nog even naar een winkel gelopen en toen naar Los Tacos waar we wat gegeten hebben. Toen afscheid genomen van Chris en Tony (volgens mij heette hij zo...). Ik was echt sad. Ik heb Chris denk ik wel 5 keer geknuffeld, hij is echt een super friend <3 Nouja toen zijn we naar my place gegaan en zijn gaan slapen.

De volgende dag moest ik vroeg uitchecken. Ik ben met Jon naar Santa Monica gereden want hij moest naar stage, en Santa Monica was dichterbij de airport dan West Hollywood, dus dat scheelde me weer een hoop geld. Hij zette me af bij zijn oude werk, Starbucks, waar ik mijn koffers voor even achter kon laten. Want ik had nog wel even, dus ik ging aan de overkant nog even naar de mall. Bij Barnes & Nobles rondgehangen en een geweldig boek gekocht. Daarna nog even naar de food court en wat gegeten bij McDonald's. Toen naar Starbucks, een taxi gebeld en toen naar de airport... Ik had gelukkig een goede stoel. Altijd moeilijk om weg te gaan uit LA, maar wetende dat ik gauw weer terug kom - en een leuke zomer tegemoet ga, maakt alles wel weer makkelijker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 14437
Totaal aantal bezoekers 43868

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: