Steamin' hot! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Steamin' hot! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Steamin' hot!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

14 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Zo, ik ga misschien wel vaker dan eens per dag bloggen... Vinden jullie misschien irritant maar het is meer voor mezelf, ik vind het geweldig om alles tot in de details terug te lezen om weer een glimlach op mn gezicht te krijgen!

Het is bloedje heet hier. Op de termomether op 3rd & Fairfax stond met grote letters (cijfers) 29*C. Goddayum. Wel lekker hoor, alleen het is hier ook best 'humid' dus je wordt snel plakkerig :P Alles beter dan Nederland ;)

Gister ben ik rond 11 uur gaan slapen, ik werd rond half 4 wakker en kon niet meer in slaap komen. Uiteindelijk ben ik toch nog in slaap gevallen en heb tot half 9 heerlijk geslapen. Daarna nog even gechilld en toen aangekleed en tegen de middag richting The Grove gelopen. Een heerlijke Malibu Dream ice blended gedronken (strawberry & banana...) HEERLIJK. Daarna meteen naar Elements gegaan en een afspraak gemaakt voor 1 uur, ik had nog een halfuurtje dus ik ben naar de CVS gelopen en heb wat dingetjes gekocht voor mn haar en voetjes :) Daarna naar Children's Place - waar ze de meest schattige kleding verkopen en heb of course wat voor mn nichtje gekocht. Daarna naar Elements gegaan en gewacht tot Inigo klaar was. Inigo... Die man was net zo sexy als zijn naam doet vermoeden. Een Spaanse man, met een rough uiterlijk, goeie spieren, zwart shirtje waarvan de mouwen strak om zijn boven armen zaten.... OK *snap out of it* Maar goed, hij woont al 14 jaar in Amerika maar hij heeft toch nog een Spaans accent. Hij was echt heel aardig en we hebben heel gezellig gepraat en gelachen... OK, genoeg nou over Inigo :P

Nou ik heb dus bijna 3 uur daar gezeten. Eerst highlights erin, daarna een halfuur/driekwartier erin laten. Toen heerlijk mijn haar gewassen. 2 keer wassen en 1 keer conditionen, inclusief hoofdmassage (oh die handen van die man lol!), daarna heel lang geblowdried en gestijld met een tang en toen mijn bangs gedaan en mijn haar flink uitgedund. Echt geweldig, ik ben er zo zo blij mee, niet normaal meer. Ik kan ook alleen maar eraan zitten. Ik wist niet dat mijn haar er ZO goed uit kon zien :D [ http://i615.photobucket.com/albums/tt237/nvantrikt/Los%20Angeles%202009/Photo109.jpg ]

Nou toen nog even naar Chipotle om een chicken burrito gekocht, YUM! Ik heb niet alles gegeten maar ik heb genoten! Überheerlijk gewoon. Ik heb nog steeds geen beltegoed gekocht, straks even naar Radioshack lopen om te kopen want ik ga het nodig hebben.

Morgen naar Eminem concert in Hollywood. Ik heb afgesproken met 2 mensen morgen voor de show. Wordt zeker gezellig, al geef ik weinig om Eminem zelf lol

Nou ik ga even uitblazen van de hitte en dan naar Radioshack :) En even kijken of ik vanavond nog wegga, want mijn lichaam is nog steeds moe.

[ Inigo: http://www.acefitness.org/cp/propics/N302793.jpg - sorry ik kon het niet laten :P ]

  • 15 Mei 2009 - 05:31

    Carly:

    van mij mag je zo vaak bloggen als je wil ;) vind het super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar!!! En je haar ziet er super uit!!!! xxx

  • 15 Mei 2009 - 08:38

    Lizet:

    van mij mag je zo vaak bloggen as je wilt, ik volg het! superleuk zo om te lezen :D

    je haar looks greatt! en die man lijkt me ook wel wat, kleine foto dus niet heeeel duidelijk maar zover ik het kan zien, it looks good!

    cute dat je al iets voor je nichtje hebt gekocht, lief! :D

    have fun @ het eminem concert, ik ben ook geen fan, maar ach als je een gezellige avond hebt? is het vast goed :p haha...

  • 16 Mei 2009 - 10:37

    Janske:

    kom maar op!Dan ben ik weer eventjes terug in LA in mijn gedachten... :-)

    en foto's!!!Moorreeeee! ;-)

  • 17 Mei 2009 - 10:41

    Pamela:

    OmFg!! Die kerel! Je haar ziet er geweldig uit!! Can he do me too? (my hair I mean;))
    Stuur eens wat lekker weer deze kant op zeg, bah..kutweer. En dat altijd in het weekend hé :( Je bent echt een lieve tante hé, maar verwen die kleine meid niet te hard hé;)
    Take care & blog on!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 856
Totaal aantal bezoekers 43862

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: