Check, check, double check... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Check, check, double check... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Check, check, double check...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

09 Mei 2009 | Nederland, Leiderdorp

Nou nog 4 dagen, nouja 3-en-een-half dan... Ik ben eergisteren begonnen met het inpakken van mijn koffer. Nah, een beetje laat voor mijn doen, normaal gesproken begin ik weken van tevoren - je zal maar iets vergeten :O Opvallend is hoe weinig kleding ik in mijn koffer heb - goed he! Ik heb een paar rokjes, broekjes, jurkjes, shirtjes en 3 leggings, en daarmee is nog niet eens een vijfde van mijn koffer gevuld! Daarheen doe ik mijn lange broek en een trui aan, in het vliegtuig is het aardig koud!

Vandaag een slipper gekocht, van O'Neill, erg mooie - die van Nike hadden ze helaas niet meer (daar heb ik echt 2 jaar lang prima op gelopen), dus even afwachten wat deze gaat doen aangezien ik in LA waarschijnlijk alleen maar op slippers zal lopen :P Anyhoot, ik ga mijn nichtje wel missen (Bracha is 8 dagen oud! <3) maar hopelijk kan ik haar af en toe even op de cam zien en natuurlijk ga ik elke dag flink aan de shop voor mijn kleine princess. Niet verbaasd staan als ik dit keer met meer baby spullen terug kom dan kleding voor mezelf :-#

Nog een paar voorbereidingen en ik ben klaar voor vertrek. Ik beloos (soortig van) elke dag te bloggen hierzo vanuit LA.

Daarmee zeg ik tschüß en ciao ciao, tot gauw!

  • 10 Mei 2009 - 17:25

    Pamela:

    Één slipper maar? ;) (wat hebben ze met die andere gedaan dan?:S)
    Geintje hoor, ik ben moe en dan word ik vervelend. Hou ons op de hoogte hé, 'cuz you know how jealous you make me with all your shopping & SB'en!
    Have fun babe!! xoxo

  • 10 Mei 2009 - 18:10

    Kimberley:

    Have FUUUNN nog 2enhalve dag ongeveeeeeer!

  • 13 Mei 2009 - 17:24

    Lizet:

    oeh oeh oehhh bijhoude!! haha... ik zet de site vast ff tussen mijn favorieten!

    goede reiss
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 43865

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: