Free drinks! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Free drinks! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Free drinks!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

21 Mei 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Ik moet even een paar dagen terug halen. Het lukt me toch niet om elke dag te bloggen omdat er iedere keer weer wat gebeurt waardoor ik constant op weg ben...

Nou, Maandag was Jon dus bij mij gekomen en savonds zijn we even gelopen naar de CVS en K-Mart, paar dingen gekocht en toen wat gegeten op de Farmer's Market, dat was erg lekker. Ik heb een Philly Cheese Steak gegeten, die was goed, alleen niet zo goed als die van Chicago ;) Daarna teruggelopen naar het hostel en bijna meteen in slaap gevallen.

De volgende ochtend ging hij vroeg weg, hij moest naar school. Ik ben toen naar Beverly Center gegaan om wat te shoppen. En Jon kwam me later joinen. Ik heb heel wat gekocht daarzo. Daarna zijn we naar zijn huis gereden, hij moest nog wat huiswerk doen. Tegen de avond zijn we naar mijn hostel gegaan zodat ik me kon omkleden; we wilden even wat gaan drinken in WeHo. Toen ik klaar was zijn we gaan lopen. Ik wist dat het een roteind was, maar Jon was zeker dat we er ZO waren. Nou het duurde dus heel lang, op weg zijn we een Sushi bar ingedoken en hebben de heerlijkste sushi gegeten! Jon heeft nog wat sake gedronken en daarna zijn we doorgelopen. Een kleine 30 minuten later kwamen we eindelijk in Boystown :P We zijn eerst Rage ingelopen maar al gauw zagen we dat het drag queen night was, en daar houden we allebei niet zo van :P Dus we zijn toen teruggelopen naar een andere bar iets verderop. Micky's heet die bar. De sfeer was meteen gezellig. We hebben wat besteld en zijn toen in de hoek gaan zitten op de bank. Niet veel later kwamen er wat leuke jongens bij zitten. Erg gezellig, een van hen kwam naast me zitten en begon een gesprekje. Hij stelde zich voor als Alfredo. Erg leuk. Toen ging hij een drankje voor me halen, een martini - was goed! Die 2 andere jongens waren ook erg leuk. We hebben de hele avond gelachen, gedanst en gek gedaan. Er waren ook 2 andere jongens die extreem aan het dansen waren en me steeds de dansvloer op trokken met de statement "OH MY GOD YOU ARE SOO CUUTTEEE!!" Hoe grappig. Ook de security van de club was te grappig. 2 lange zwarte kerels die constant aan het dansen waren aan de zijkant. Alles in de gaten houden maar intussen wel hun booty shaken, ik moest zo lachen. Alfredo bleef maar drankjes voor ons brengen, echt heel lief. Toen ik opmerkte dat hij niet dronk, wees hij naar zijn oortje - ok... Hij is dus manager van de club! Nou goed, na nog wat gedanst te hebben, heeft Alfredo me thuis afgezet. We hebben toen afgesproken om de volgende dag samen te dineren :) Ik heb echt heerlijk geslapen in ieder geval!!

De volgende dag ben ik sochtends naar Coffee Bean gegaan en toen wat geshopt in The Grove. Daarna teruggegaan en me aangekleed, en toen naar Micky's gegaan. Matt is Alfredo gaan halen in zijn kantoor. Toen ben ik met Alfredo naar Bank of America gelopen en toen weer terug. Hij heeft een chcoolate martini voor me besteld en hij moest nog even wat doen boven, dus ik heb op Jon gewacht, die niet veel later ook erbij kwam. We hebben wat gedronken en Alfredo was aan eht rondrennen want er waren wat probleempjes in de club. Maar goed, we hebben samen lekker gegeten. Daarna beetje rondgehangen daarzo. Met Matt (ober) gepraat, wat een schat is dat. Alfredo wilde na een tijdje weg daar omdat hij een beetje gestressd was. Dus zijn we met de auto naar Best Buy gereden om een TV te kopen voor in zijn kamer. Was erg gezellig in de Best Buy :P Daarna naar zijn huis gereden en beetje daar gehangen, filmpjes gekeken en wat gedronken. Jon heeft zijn huiswerk afgemaakt en daarna zijn we naar Micky's gegaan. Alfredo moest even checken of alles nog een beetje liep daarzo. Beetje rondgelopen, chocolate martini gedronken en gedanst en toen wilde Alfredo weg, dus zijn we naar The Abbey gegaan. Wat gedronken en toen naar Los Tacos gereden op Santa Monica, dat was heerlijk - alleen ik was een beetje buzzed. Ze hebben me toen naar huis gebracht en ik ben met koppijn gaan slapen :S Het lukte niet helemaal maar lang leve de paracetamol, ik heb heerlijk geslapen.

Vanochtend werd ik wakker zonder kater, dus dat was echt goed! Vandaag ga ik denk ik even wat boodschappen doen, verder weet ik het niet. Misschien vanavond nog uit, even bekijken wat ik ga doen. Mark misschien bellen om te chillen... OK Ik zal meer foto's uploaden straks...

  • 21 Mei 2009 - 19:32

    Kimberley:

    omg, jij komt ook altijd precies de goeie mensen tegen he!! ;)

  • 21 Mei 2009 - 20:33

    Lizet:

    haha klinkt weer supergezellig!! ^^ en chocolatemartini's? saken die echt naar chocola?

    && ik wil aankopen ziennnnnn, haha :D

  • 10 Juni 2009 - 06:34

    Hi:

    My name is Matt beautiful Pic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 43858

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: