Ik ga weer... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Ik ga weer... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Ik ga weer...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

22 April 2009 | Nederland, Leiderdorp

Mijn moeder vind dat ik overdrijf (OK, misschien heeft ze wel ergens gelijk...) maar ik ga over 3 weekjes weer weg... Weer naar Los Angeles... Ik had op schiphol.nl gekeken en ik zag staan 530 euro... Naar Los Angeles... Direct flight... Met KLM... Nee?? Ja!!! Nou goed, zolang ik geen verplichtingen heb, en ik nog jong ben en lekker moet genieten van mijn leven, ga ik gewoon lekker reizen. In Los Angeles is 1 ding voor mij zeker: ik voel me thuis en ik geniet van elke dag en elk gezicht die ik zie. Natuurlijk zal ik jullie niet vergeten en zal ik hier natuurlijk weer trouw (bijna) elke dag bloggen. Mijn laptopje gaat mee en ik zal best updaten.

Verder hoop ik nu even dat mijn nichtje tegen de tijd dat ik vertrek al geboren is...

Ik vertrek 13 Mei, verblijf weer in West Hollywood. Ik blijf dit keer lekker 2 volle weken en ben de 28e pas weer terug. Toedels, mensen!

• 22 April 2009 - 21:45

Carly:

zo lang jij er gelukkig van word, vooral gewoon gaan ;)
    Je hebt het geld, de tijd, geen verplichtingen... vooral doen dus ;)
    veel plezier alvast meis ;)
    xxx

• 22 April 2009 - 22:08

Wieke:

530? Achterlijk! ik was ook gegaan.. als het 2 maanden later was geweest! chill joh! geniet geniet geniet... live the american dream hun!

• 23 April 2009 - 15:06

Jeffrey:

Vet vet vet. Geniet ervan he. Ik begrijp wat je zo aantrekt aan LA ;). En... zou je de achtergrondkleur kunnen veranderen? Voor mij, alsjeblieft?

• 23 April 2009 - 15:21

Eve:

Heerlijk meid!!
    Geniet ervan!

Love you

• 23 April 2009 - 20:33

Claudia!:

Heerlijk hoor! Geniet er maar lekker van! :)
    Nog maar een paar weekjes!

Liefs Clau

• 24 April 2009 - 10:33

Chinar:

Ik vind het een super idee. I know how happy LA makes you! Have fun :) And don't forget to keep us updated