Weekje training + Chicago - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Weekje training + Chicago - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Weekje training + Chicago

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

22 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik zit nu iets langer dan een week in Amerika, maar het voelt als veel langer. We hebben een week training achter de rug en het was vrij zwaar maar wel gezellig. Natuurlijk al drama gehad, wat wil je anders met een stel luide meiden uit Chicago die elkaar liever uitschelden dan leren kennen. Ik probeer me er zoveel mogelijk buiten te houden, maar dat lukt niet altijd even goed omdat er peace circles zijn waar iedereen zijn of haar gedachtes moet uiten.

Ik heb enorm veel mensen leren kennen afgelopen week. Eigenlijk heb ik met de meeste wel gepraat en met een aantal al een vriendschap opgebouwd, wat echt veel voor me betekent. Er zijn meiden die heel gezellig zijn en jongens waar ik enorm mee moet lachen maar natuurlijk zijn er ook mensen die me echt niet aanstaan. Bijvoorbeeld mensen die zichzelf te goed voor deze wereld vinden of mensen die net uit High School komen, dat moeten dan counselors worden... Good luck with that!

Ben heel veel uitgenodigd door mensen om in de breaks bij ze te komen verblijven, dus ik zal geen enkele dag vervelen! Voor de volgende break hebben we 5 dagen vrij en het is de 4th of July, dus dan gaan we lekker naar Chicago en we gaan lol hebben... Verder zal ik ook een keer met vrienden in Benton Harbor blijven, dat is een stadje in de buurt van het camp, in Michigan.

Maar goed, we zijn lekker actief geweest, het eten is vrij goed te doen. Elke dag salade, groente, fruit, vlees ook. Dus ik eet niet al te veel en beweeg ook goed hoor!

Gister aangekomen in Chicago. We zijn met een bus met 32 man naar Chicago gereden. We verblijven bij een vriend van Stephenie, Todd, hele lieve man! We zijn met z'n 6en, de 5 internationals en Marcus ook. Supergezellig natuurlijk! Vandaag de stad ingegaan, dat was heerlijk! Naar Water Tower Place gegaan, een HUGE mall, waar ik mn inkopen gedaan heb bij Hollister, Abercrombie, Victoria's Secret, Claire's & Forever 21. Daarna nog even langs Lake Michigan gelopen en toen terug naar 'huis'. Gewoon gechilld, en gezellig gemaakt. Iedereen slaapt nu dus ik heb de kans om even rustig te bloggen!

Er waren afgelopen week wat dingen gebeurd op camp, bijvoorbeeld geld is gestolen van 3 mensen. Onder andere 480 dollar van 2 Internationals. Gelukkig heb ik ALTIJD mijn geld bij me, ik draag het gewoon op mijn rug de hele dag want als je het in je cabin laat, is het gewoon niet veilig. Ze hebben het wel terug gehad van Mrs. Stanton, maar toch, het is niet leuk!

Maandag komen de kids. We moeten verzamelen op het buurthuis en dan rijden we met alle Chicago staff en de kids met bussen naar Michigan. Heb er enorm veel zin in!

Hopelijk gaat alles in Nederland goed met iedereen! :)

  • 22 Juni 2008 - 10:05

    Janske:

    heyhey!!!

    wat leuk om te lezen hoe het met je gaat...je hebt al mijn favo's shopts bezocht zie ik...*me jealous*...klote dat je idd iedereen maar moet vertrouwen omat heel je hebben en houden daar open en bloot ligt...heeft je baas geen kluis waar mensen hun paspoorten en geld in kunnen leggen...dat hadden wij gelukkig wel...daar lag mijn paspoort/visumpapieren etc...veel veiliger...
    4th of july...be ready for some fireworks babe!!! dat is echt zo'n vet feest!!moet je echt uitgaan!!!
    Veel plezier met de kids!laat ze niet over je heen lopen he;-)...maar dat verwacht ik ook niet van je;-)

    liefs Janske

  • 22 Juni 2008 - 10:23

    Kimberley:

    Jemig wat verrot dat er nu al gestolen is :S Dat voelt dan idd niet echt veilig nee! En aahhh lekker geshopt?! ik wil ook!! Heb al te lang niet uitgebreid geshopt! (wel ff snel tussendoor, maar dat zijn meer van die dingetjes die je dan ff nodig hebt..) Verteeelll wat heb je allemaal gekocht?? (nee ik ben helemaaaaaal niet nieuwschierig!)

    Die peace cirkels klinken echt superAmerikaans! Grappig!

    Echt super dat je het zo naar je zin hebt meis :D Blijf er van genieten!

  • 22 Juni 2008 - 10:46

    Bastienne:

    eeeeey!
    wat super om wat van je te lezen... wel balen dat er geld gestolen is... toch jammer dat er van die mensen rondlopen. MAAR gelukkig heb je iets van hollandse nuchterheid! (lol)
    have fun girl! en laat snel weer wat van je horen!
    (K)

  • 22 Juni 2008 - 11:11

    Chantal:

    Hee meis,

    Leuk om je verhalen te lezen.. Fijn dat je het zo naar je zin heb en dat je nieuwe vrienden heb gemaakt.. Wel jammer dat niet iedereen elkaar even aardig vind maar ja dat hou je altijd.. Ook balen dat er geld gestolen is :S
    Nou meis Have Fun aankomende weken met de kids :D

    xxx

  • 22 Juni 2008 - 15:28

    Miriam (Miry):

    Hey...

    Leuk om dit ff te lezen...een hele ervaring lijkt me! Zo doe ik zelf inspiratie op voor eventueel volgend jaar. Veel succes en plezier nog!

    X Miriam

  • 22 Juni 2008 - 16:38

    Martine:

    Hai Jazzabelle!

    Wat leuk om hier mee te kunnen lezen hoe het met je gaat. Lijkt me bijzonder om terug te zijn voor jou, of voelt het heel natuurlijk? In elk geval wens ik je nog heel veel plezier & suc6 in de VS. Jij wordt vast een super-counselor!

    Liefs van Martine

    --
    www.martinemussies.nl

  • 22 Juni 2008 - 16:58

    Chinar:

    Heeey Sweety.

    Zo zo weer van alles meegemaakt he ;).
    En Tjah die meiden die zich te ''hoog'' voelen voor iedereen dat heb je overal he .

    ugh dat hele gedoe met geld gestolen lekker dan hoor. Slim van je om je geld atijd bij je te hebben. Vooral nu je weet ook dat er gestolen word.

    IK WIL OOK SHOPPEN IN AMERIKAA ! *CRIES*

    In nederland gaat BIJNA alles goed met iedereen.
    Gistere uit het Ek gekickt door Rusland.. really embarrassing. But ahh well life goes on.

    Glad you're keeping us updated..

    Loveyou Chick xx Chinar

  • 22 Juni 2008 - 22:02

    Olga:

    Lekker kansloos en sneu ook weer dat er altijd van die lui tussenzitten die geld moet pikken. Ik hoop dat er snel een wordt betrapt, dat zou schelen :P

  • 23 Juni 2008 - 07:15

    Carly:

    hey meis!
    fijn weer iets van je te horen! Super dat je het zo naar je zin hebt!
    Blijf vooral genieten en leef je lekker uit tijdens je breaks ;)

    Liefs Carly

  • 23 Juni 2008 - 14:29

    Suus:

    Schat, wat gaaf om alles te lezen. Echt super dat we zo kunnen meegenieten wat er allemaal met je gebeurd daar! Super dat je zoveel geweldige en leuke nieuwe mensen hebt leren kennen! Wat erg van het geld joh, gelukkig ben jij slim genoeg om je geld niet onbeheerd achter te laten (denkt terug aan een verdwaalde tas in Amsterdam :P)
    Heel veel plezier lieverd, kijk uit naar al je verhalen!

    (K) Suus (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 43875

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: