Session #1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Session #1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Session #1

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

01 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Session 1 is voorbij en ik ben in Chicago bij Steph met met Robbie, Rob en Susanna. De eerste sessie ging niet al te snel voorbij, het was vrij chaotisch, druk, soms wat saai, maar een hoop geleerd. We moesten eerst naar de EDYC om daar op de kids te wachten. Met zn allen op de bus en op weg naar camp. Na een uur stonden we langs de weg omdat er een probleempje was met de engine. Na nog een uur konden we weer op weg. elke dag zijn er activiteiten zoals bikes, boating, waterfront (swimming), field (sports), arts & crafts en dance, waar ik in charge ben. Ik heb ook een assistent, Keanon. Hij is pas 18 maar een super danser, en ik leer hem een paar dingen zodat hij ook les kan geven aan de jongens. Ik geef hem tips over lesgeven en hij heeft me een paar dance moves geleerd, wel cool. In ieder geval is het heel gezellig. Mijn meiden van deze sessie waren superlief. Ik deel een cabin met Brittany, leuke meid uit Chicago. We hadden 3 meiden, Hayli, Nia en Shontel. We hebben veel lol gehad en ga de meiden zeker missen maar ik ben echt toe aan een break.

Deze break gaan we shoppen en ik ga een dagje chillen met Keanon. Nog even kijken wat we gaan doen. We hebben nu 6 dagen vrij. De 4th of July gaan we ook hier vieren dus dat wordt leuk. We gaan waarschijnlijk naar Navy Pier en daar zullen we wat andere counselors meeten.

In ieder geval gaat het hier goed. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar al met al gaat het prima. Bijna iedereen is super en leer ze steeds beter kennen en elke dag krijg ik genoeg hugs dus eenzaam zal ik me niet voelen. Gister tijdens de formal goodbye een hele hoop gehuild. Het begon oke maar toen ik een paar kids en zelfs male counselors zag huilen, begon ik ook. Maar goed dat zal na elke sessie wel gebeuren.

Verder heb ik meer dan 100(!) muggenbulten. Vooral op mijn benen. Het is vreselijk, maar morgen even wat bugspray kopen. Lijkt me een strak plan.

Ik ga vanavond wat foto's uploaden en die post ik dan hierbij! Tot dan!

  • 01 Juli 2008 - 22:20

    Carly:

    Super schatje!!!!! fijn dat je het naar je zin hebt!!!!! hier word je enorm gemist en we kunnen niet wachten tot je terug bent. maar geniet jij maar gewoon van alles en veeeeeel plezier met de 4th of July!!!!

  • 01 Juli 2008 - 22:24

    Chinar:

    Ahh Schatje !! Ten 1ste ben ik super blij dat je het wel naar je zin hebt.

    Jaa dat einde van een sessie lijkt me inderdaad niet zo leuk :(..
    Je gaat op een gegeven moment een band met die kids creëren. Begrijpelijk dat je dan moeite hebt met afscheid nemen.

    Have fun on the 4th of July..
    Zeker allemaal vuurwerk he ;)

    Sweety we're really missing you over here , But reading that you're enjoying your time there makes me happy..

    Loveyou girly

    CCNS

  • 02 Juli 2008 - 06:54

    Silvia:

    hi lieverd, ben blij dat je even kan uitrusten en lekker chillen! Mis je hoor, met wie moet ik smoothies maken! Bel je me gauw?

  • 02 Juli 2008 - 15:27

    T. Rita:

    Hi schattekind, ben blij te lezen hoe leuk je het hebt. En ik hou je ma wel in de gaten, zeg haar maar dat ze die smoothies wel met mij kan maken, moet ze me gewoon bellen.
    Ennu...... je mag best huilen, hoor!! je hoeft je niet altijd groot te houden, emoties moet je kunnen uiten, dus doe maar!! geniet maar flink, lach, huil en pas goed op jezelf!!
    Ik zal geen 1000 voor je sturen, lijkt me niet safe, maar wel iets voor je storten als je me je bankrekeningnummer geeft. dikke kus
    t. Rita

  • 02 Juli 2008 - 17:02

    Kimberley:

    Wat een schatjes die kids zo op de foto! En ik zie een klein rastakoppie ^-^ MEER MEER ;)


  • 03 Juli 2008 - 07:37

    Pamela:

    Heeey meis!!

    Klinkt wederom erg leuk!!:D
    Ja, na een tijdje ga je toch echt een band met die kids krijgen en dan valt afscheid nemen zwaar.
    Don't run out of tears!!;)
    Enjoy 4th of July & take care!!

    kus!x

  • 04 Juli 2008 - 05:46

    Priscilla:

    Hi There,

    Leuk hoor om je verhalen te lezen. Klink echt heel top allemaal. Enjoy your stay there. Groetjes Priscilla (indo)

  • 04 Juli 2008 - 19:51

    Mikey:

    He Baby, nice dat je het zo naar je zin hebt! ik hoop dat ik je snel weer spreek... i miss you. dikke kus Love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Juli 2008 - 13:04

    Janske:

    happy 4th!!

    ik heb het dit jaar helaas niet in de usa kunnen vieren, maar tijdens het roskilde festival in denemarken met o.a. Jay Z...ook leuk natuurlijk...helaas hadden ze daar geen vuurwerk...

    leuke foto's trouwens! ik ben benieuwd naar foto's van je nieuwe tattoo!

  • 14 Juli 2008 - 19:45

    Nettie:

    Owww ik ben zo jaloers!!! hahaha
    Maar gun t je van harte enjoy!!!!!!

    xxx

  • 15 Juli 2008 - 07:51

    Dineke:

    hey meis.
    ik ben natuurlijk een beetje laat, maar niet echt veel online geweest.
    ziet er echt super uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 43876

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: