Dag 1 & 2 ... wennen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Dag 1 & 2 ... wennen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Dag 1 & 2 ... wennen!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

15 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal!

OK dit wordt heel moeilijk want ik ben nu al paar dagen alleen maar Engels aan het praten, en nu om me heen zitten er ook 6 Amerikanen te praten met elkaar, en ik doe mijn best om te focussen en in het Nederlands te typen.

Nou de afgelopen 2 dagen waren goed te doen! Gisteren de hele dag gechilld omdat we moesten wachten op de Chicago staff om aan te komen en er moest nog 1 international aankomen. We (Rachel & Robbie - internationals) hebben toen even rondgelopen, gechilld en daarna beetje gaan hangen met een paar jongens van Michigan, heel gezellig! Een jongen zei dat hij mee wilde naar Amsterdam lol. In ieder geval kwam de Chicago staff aan om 7 uur en we zijn met z'n allen naar de dining hall gegaan. Gegeten en een beetje mensen leren kennen. We zouden een camp fire hebben, maar vanwege de regen ging het niet door en gingen we naar de villages. Rachel en ik slapen in een cabin met 2 Amerikaanse meisjes, Candy & Caitlyn. Heel aardig. Geslapen en vanochtend om 6 uur opgestaan. Om half 8 hadden we ontbijt. We moesten eerst buiten camp songs gaan zingen, wel heel gezellig. Ontbeten en daarna beetje nog mensen leren kennen - paar spelletjes gedaan, wel gezellig. Sommige mensen hier zijn echt heel leuk en anderen weer minder maar dat zal je altijd hebben, gelukkig heb ik echt veel mensen leren kennen en heb ik het gezellig hier!

We hebben ook een soortig zoektocht gedaan, dat was wel gekkenhuis man, veel gelopen! Maar wel gezellig, daarna gegeten enzo. Na diner zijn we allemaal bij het meer gaan chillen. Sommigen gezwommen, anderen beetje gehangen. Nu is iedereen NBA aan het kijken, en we zitten even te chillen hier... Om 12 uur moeten we in bed zijn.

Ik ben al door 5 mensen uitgenodigd om iets te gaan doen tijdens onze breaks, dus ik kom deze 11 weken wel door!!

Verder alles goed. Het dondert nu maar we hebben de hele dag bloedheet weer gehad! SUPER :D I still love it here! Het is echt even wennen natuurlijk, de mensen uit Chicago zijn echt heel luid - maar verder is het goed!!

  • 16 Juni 2008 - 03:54

    Fleur:

    He Noelle! Ben blij te lezen dat jij het ook leuk hebt! HWij hadden ook onweer gehad haha! liefs xx

  • 16 Juni 2008 - 07:39

    Chinar:

    Ah schatje . Heb dit alles gezellig en volgens mij heb ik tig keren GEZELLIG voorbij zien komen. Echt geweldig dat je het zo naar je zin heb. Hahaha ik zie je al om een kampvuur heen zitten en liedjes te zingen lol,
    Anyway tjah je gaat altijd mensen hebben die je wel mag en mensen die je wat moinder mag.. Maar dat hoort er gewoon bij,

    Voor de rest lees ik dat alles goed gaat. Lets keep it that way ;)

    Take care sweety

  • 16 Juni 2008 - 07:40

    Chinar , :

    Ohja de eerste zin moet zijn heb dit alles GELEZEN.

    niet heb dit alles gezellig :S

  • 16 Juni 2008 - 08:29

    Janske:

    hey noelle!!

    ben benieuwd naar je foto's!!! lekker zoveel mogelijk leuke dingen doen tijdens ja days off!!wanneer komen de eerste campers? jij zit toch op een daycamp?of blijven de kids ook slapen in cabins?

    veel plezier tijdens je training!!

    love Janske

  • 16 Juni 2008 - 10:13

    Silvia:

    Hee lieverd. Lekker weer en leuke aktiviteiten? Kan je me 'n sms'sje sturen als je de mijne ontvangen hebt?
    Dikste kus

  • 16 Juni 2008 - 13:07

    Anniek:

    Owwww ben zo blij dat je t naar je zin hebt
    Denk regelmatig aan je!!!!
    Ben ook heel blij dat je ons zo op de hoogte kan houden.....
    xxxxx

  • 16 Juni 2008 - 16:02

    Kimberley:

    Beter dat je al zoveel leuke mensen hebt leren kennen! Enneh, als je het moeilijk vind om in het Nederlands te typen doe je het toch gewoon in het Engels? Snappen de meeste wel lijkt mij toch?

    kus!

  • 17 Juni 2008 - 10:30

    Carly:

    Super weer meid!! fijn dat je het naar je zin hebt!

  • 17 Juni 2008 - 20:40

    Grote Zus (met Buik):

    Heb je 'koembajaaa' gezongen?
    Leuk om alles te lezen. Ik wacht nu op de foto's, ben benieuwd!

    ps: Silvia is natuurlijk gewoon; mama

    Brasa!

  • 18 Juni 2008 - 21:19

    Denise:

    Heeey Noelle!!

    Hahah wennen he om dan wat in het nederlands neer te zetten!! Maar het is je goed af gegaan;)
    Wat geweldig om te lezen dat alles zo naar je zin is!! Echt gaaf wat ik lees over de dingen die je allemaal al gedaan hebt!!
    Ook super relaxt dat er genoeg mensen zijn om lekker mee te chillen etc!

    Nog last van een jetlag gehad???
    Nou meid, heel veel plezier en ben benieuwd naar de foto's en de rest van je verhalen!!

    groetjes
    dee

  • 21 Juni 2008 - 22:39

    Marissa:

    Heyzz meiss,.

    Goed om te lezen dat alles goed gaat en je het naar je zin hebt,.Maak het nog even goed daar,.

    Rustig aan,.

    kuskus(K)

  • 23 Juni 2008 - 16:54

    Silvia:

    Hi lieverd,

    ben trots op je dat je je zo staande houdt, ook in moeilijke situaties.
    zet m op en geniet vooral.
    dikste kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 43880

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: