Irritatie, frustratie, maar we leven nog! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Irritatie, frustratie, maar we leven nog! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Irritatie, frustratie, maar we leven nog!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

26 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sessie 3 is voorbij en iedereen zit er doorheen heb ik zo het idee. We hadden ongeveer 130 kids afgelopen sessie en het was behoorlijk chaotisch. Het camp is niet heel erg georganiseerd dus iedereen zat erdoorheen. Daar kwam nog bij dat Mr. Rule aan mij en Keanon (mijn dance-assistent) en Ryan (mijn Villa Director) heeft gevraagd om de kids' talent show te organiseren... Dat was een behoorlijke taak! Ik heb mijn ass eraf gewerkt, het was echt veel, maar uiteindelijk is het goed gegaan. Voor de staff talent show heb ik ook nog opgetreden met Candi, Susana, Ross, Keanon & Antawane. We hebben een dans gedaan op Take You Down van Chris Brown. Iedereen vond het geweldig (ik ook!). Dus dat was mooi.

Verder heb ik afgelopen sessie 3 cabin buddies gehad dus dat was ook stress, ik had 6 meiden in mijn cabin dus eigenlijk moest ik alles doen omdat ik al weet hoe alles moet enzo. Maar ik heb het overleefd! Ik zal later even wat foto's hierzo plaatsen. Er staan er al een aantal op mijn Hyves, inclusief 1 van mijn tattoo.

We zijn 1 van de dagen into town gegaan. Dan gaan we met een busje met ongeveer 10 counselors naar Benton Harbor, naar de Walmart, dat was leuk - ik heb geshopt voor leuke shorts (at Walmart lol). Was zeker gezellig.

Nog 1 van de internationals is weggegaan, Susana. Haar engels is niet super en ze vond het moeilijk om te blijven, ze wilde dolgraag weer met haar vrienden praten enzo. Nu zijn er nog 3 internationals over. Ik denk dat we het allemaal wel redden tot het eind.

What else? Nja, vandaag zouden we naar Great America gaan (Six Flags) maar aangezien er geen manier is om erheen te gaan, omdat bepaalde mensen ons niet hebben aangeboden om een hotel te nemen in de buurt daar, ben ik bij Ryan gekomen. Ze woont in Flossmoor, dat is een suburb van Chicago - een supermooie buurt, met grote huizen enzo, dus ik voel me meteen thuis! Ze woont met haar moeder en neefje (weet niet precies hoe dat in elkaar zit..) maar hij heet Teyvon en hij is 2 jaar oud - supercute! Heb het enorm naar mijn zin hierzo. Maandag beginnen we weer met werken, dan krijgen we ongeveer 150 - 160 kids en de sessie duurt 11 dagen dus dat wordt HELL. De sessie daarna is teencamp, daar heb ik zin in, want dan komen er een aantal jongens terug die vorige sessies er ook waren - Amad & DeAngelo, hele leuke jongens!

Volgende break ga ik waarschijnlijk met Ryan naar Detroit. Backstreet Boys geven daar een concert, dus hopelijk zie ik ze daar ook nog - vooral hun band en bodyguards hoop ik te zien!

Nouja, ik ga me zo maar eens aankleden, we gaan Chicago in, want Ryan & Kendall willen tattoos laten zetten :) FUN!

  • 26 Juli 2008 - 17:34

    Pamela:

    Jeeeeej chick wat maak je veel mee zeg!!Echt super om allemaal te lezen!! En ik hoop ook dat je de boys nog ziet in Detroit, lucky you!!:D
    Take care en ik surf meteen even naar je Hyves voor je foto's!!:D

    Kussie!!

  • 26 Juli 2008 - 22:21

    Janske:

    hebben ze jou ook verteld dat dit 'the hardest job ever' is??camp counselor...je bent staff/mom/sister/best friend...allemaal in één...met alle verantwoordelijkheid...
    als je deze job goed kunt...kun je alles aan als je terug naar Nl komt meis!
    Wij hadden altijd ongeveer 12 kids (300 per session die 2 wkn duurde)....das pas heftig...ik had een keer 16 kids met 3 counselors...poeh poeh..hahaha...maar zo'n uitdaging!

    have fun in detroit!Ik ga duimen voor je dat je de boys ziet en de band!!!

  • 29 Juli 2008 - 13:47

    Jaime:

    Cool! Doe je best, hè?!

    Kus, je bro'tje

  • 04 Augustus 2008 - 12:33

    Kimberley:

    Pff klinkt idd erg druk, maar als et maar leuk is is dat het waard toch?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 43882

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: