nog even... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu nog even... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

nog even...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

08 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Four sessions down, two to go... De tijd vliegt voorbij, nog 2 sessies en een weekje Los Angeles, en dan is het alweer voorbij. Over een maand zit ik alweer thuis op de bank. Een nieuw huis, maar wel met mijn eigen mammie en mijn vrienden. Ik begin thuis nu wel een klein beetje te missen. Of laten we het zo zeggen; ik zou het niet rampzalig vinden om weer thuis te zijn, maar ik zal zeker Camp Rosenthal missen, de kids en vooral mn collega's! Je bouwt zo snel hechte vriendschappen op, die vind je niet zomaar. Je deelt zoveel met elkaar, en de gedachte dat ik velen ook nooit meer zal zien, dat is gewoon niet leuk, maar tot die tijd zal ik genieten van iedereen!

Nou de afgelopen sessie heb ik overleefd. 160 kids, 11 dagen... Een hele hoop drama. Het waren de moeilijkste kids want velen waren ook crack babies, foster kids enzo. Heel triest, ik had een meisje in mijn cabin en ze had een vreselijke attitude. Ze loog en schold. Ik heb enorm veel gesprekken met haar gehad, maar ik kon het niet meer aan. Op een dag was ze in een activiteit en heeft ze tegen die counselor gezegd 'I wish everybody at camp would die'... Kiara is naar huis gestuurd. Naast haar zijn er nog 4 anderen naar huis gestuurd. Ook zijn er 3 staff members ontslagen en heeft een Village Director ontslag genomen gisteren. Hij (Mike) en Tiffany (zij is ook weggegaan vanwege school) waren de enige lifeguards op camp, dus ik vraag me af wat ze nu gaan doen met de waterfront enzo. Zullen we wel zien maandag.

Maandag is het begin van teen camp, daar heb ik zin in, dat zal zwaar worden maar wel lachen! Ook deze sessie is 11 dagen, we overleven het wel. Na teen camp is er alleen nog family camp en die is iets van 5 dagen en dan is het voorbij!

Paar dagen geleden was er een tornado watch bij camp in de buurt. Iedereen moest in de cabins blijven, en de kids moesten op de grond slapen. Iedereen was bang, ik ook, want ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Uiteindelijk is onze cabin naar cabin 1 verhuisd en sliep ik in mijn eentje in mijn cabin (cabin 2), wat me een heerlijke nachtrust heeft opgeleverd.

Vandaag ga ik met Ryan Chicago in, even lekker shoppen. Haar broer en een vriend van hem komen ons ophalen met de auto van het metro station. Dan hebben we vanavond een college party, waar we gratis in mogen omdat Pierre (Ryan's broer) het organiseert. Dat wordt lachen! Ook zondag hebben we een feestje waar we gratis heen mogen.

Nouja verder gaat het goed, ondanks het feit dat halverwege volgende sessie bijna iedereen weggaat; Levi, Rachel, Rob, Candi, Ryan, Ross, Rev.. Hopelijk blijven Frank, Will, Jerone en Kortney wel, anders ben ik helemaal lonely lol.

Ik ga me verder klaarmaken voor de dag!! Tot gauw!

Bedankt Carly, Chinar, Kimberley & Mama voor jullie kaartjes!

  • 08 Augustus 2008 - 19:19

    Kimberley:

    Ach gos... Best zielig eigenlijk dat zo'n jong kind dat zegt! Volgens mij voel je je dan best hopeloos dat je niet meer voor ze kan doen, ondanks dat haar gedrag zo rottig is.

    En yw ^-^

  • 08 Augustus 2008 - 19:21

    Carly:

    You're welcome honey! Nog even vol houden en genieten van alles wat er rond je heen gebeurt!! want voor je het weet ben je weer thuis en loop je weer als van ouds te schelden op ons heerlijke kikkerlandje ;)
    Ik weet dat je het soms moeilijk hebt, maar deze ervaring vergeet je nooit meer. Even door bijten nog, moppie! Hopenlijk word de teen camp net zo leuk als je hoopt!!! Miss you, sweety!!!
    Liefs, Carly

  • 09 Augustus 2008 - 17:23

    Bro'tje:

    Wow!

    Dikste kus

  • 10 Augustus 2008 - 12:37

    Pamela:

    Jeetje een tornado!
    Good to hear you're ok chick!!
    DAMN..jij maakt nogal wat mee zeg!
    Precies wat Carly zegt, nog eventjes doorbijten en voor je het weer ben je weer hier.
    Wel heftig hoor, sommige kids daar.
    Ik vind het echt super top hoe je het allemaal doet! Daar kun je echt trots op zijn!! :D

    Take care doll!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 43869

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: