Session #2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Session #2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Session #2

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

15 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

OK, session 2 is voorbij!! Ik ben in Watervliet, Michigan, bij een vriendin - Caitlyn. Lekker chillen zonder kinderen, oh wat heerlijk! Goed nieuws en slecht nieuws... 2 van mn best friends at camp komen na deze break niet meer terug naar camp :( Eentje is Robbie uit Schotland, hij mist zijn family en vrienden teveel, dus hij vertrekt zaterdag. Heb de meeste lol met hem gehad dus ik ga dat ontzettend missen! De ander is mijn cabin buddy Brittany, zij gaat weg eigenlijk om ze het niet eens is met hoe het camp haar zaken runt. Ik moet zeggen dat er heel wat te verbeteren valt op camp, heb niet het idee dat ze er iets aan doen. Het is heel ongeorganiseerd en ongestructureerd, en dat irriteert mij ook nog wel eens. Ik krijg een nieuwe cabin buddy, Sheila, ze is heel wat ouder dan Brittany... Ik ga Brittany echt missen, want we hadden het altijd heel gezellig!

Verder was afgelopen sessie goed. De kinderen waren minder leuk dan de kids die ik had voor sessie 1. Verder heb ik weer slechte dagen gehad maar de laatste paar dagen waren heel goed, want ik ben beetje rond gaan lopen en heb enorm veel lol gehad met andere counselors. Antawane, Jarone, Mike, Barrington, Tiffany, OC, Tay en Ross zijn gek. Ik moet vaker met die mensen chillen.

Chicago vorige break was lekker. Fourth of July zijn we naar een BBQ gegaan bij vrienden van Stephanie, en we heben vuurwerk gekeken aan Lake Michigan. Weer veel geshopt op Michigan Avenue en lekker rondgelopen.

Het weer hier is super. sNachts kan het nog wel eens koud worden maar overdag is het bloedheet, maar ik klaag niet!! :) Heb bugspray gekocht, dus ik wordt ook niet zoveel meer gestoken door die shit muggen.

Verder gaat het wel goed. Ik mis mijn mama, Jaime, Mike, mijn vrienden vooral Suus & Pads :( Nou goed, jullie mogen me nog steeds schrijven als jullie willen. Het adres is;

Camp Rosenthal
Noelle van Trikt
3384 Clawson Rd.
Dowagiac, MI 49047
USA

Ik ga vanavond naar Paw Paw Lake om te waterskien en tuben, fun!! Vrijdag begint de nieuwe session, can't wait!

• 15 Juli 2008 - 19:39

Carly:

hey meis!
    wat jammer dat er mensen weggaan! maar goed dat jij zo'n volhouder bent ;) je post is al onderweg hoor :P

geniet nog van alles en ik kan niet wachten tot je weer terug bent!!!
    kus!

• 15 Juli 2008 - 21:47

Marissa:

Heyz meiss,.

Jammer dat er goeie vrienden van je weggaan waar je het zo gezellig mee hebt,. Gelukkig heb je het verder wel lekker leuk en gezellig,. De foto´s die je geplaatst heb zijn ook erg leukk,. Veel plezier verder nog meiss!!,.

Liefs en dikke Kus MArissa,.

• 16 Juli 2008 - 09:26

Kimberley:

Balen zeg dat ze weggaan! Hopenlijk zijn de 'vervangers' ook een beetje aardig!

• 16 Juli 2008 - 12:43

Grote Zus (met Buik):

Hi zus,

Leuk om weer een stukje te lezen! Jammer dat er leuke mensen weggaan. Nu weer even chillen en bijkomen voor de volgende groep kids. Ik hoop dat dat weer een leuke groep wordt!

Dikste kus!

• 16 Juli 2008 - 21:36

Mikey:

Heeee poepie, ik wil je nog even snel weltrusten zeggen... dikke kus and a lot of love from your boy.. (k) Love you xxxxx

• 18 Juli 2008 - 12:44

Janske: