it's my time ... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu it's my time ... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

it's my time ...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

18 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja ja, vandaag is het officieel: ik ga morgen naar huis! Eerder dan verwacht ja, de redenen, die hoeven alleen mn close friends & family te weten. Het is niks ernstigs hoor, heb gewoon het gevoel dat het mijn tijd is om naar huis te gaan. Maar goed, mijn tijd op Camp Rosenthal zit erop. Bijna 2,5 maand weg van huis. Dit is echt de beste ervaring van mijn leven geweest. Ik heb zoveel meegemaakt, zoveel over mezelf geleerd, en ik ben sterker dan ik ooit geweest ben. Ze hadden gelijk; deze baan is het moeilijkste wat je mee kan maken. Als je dit aankan, kan je alles aan!

Ik ben superblij om naar huis te gaan, vooral om mijn familie weer te zien, alles te delen met ze wat ik heb meegemaakt en al mijn ervaringen mee te nemen in mijn beslissingen voor de toekomst. Ik ga het hier zeker missen. De counselors, de vrienden die ik heb gemaakt, sommigen voor het leven, hopelijk ga ik sommigen vaker zien. De kids ga ik missen, kids hier hebben de grootste attitude die je je voor kan stellen maar zijn tegelijkertijd zo lief en behulpzaam. De omgeving zal ik missen. Wie had ooit kunnen denken dat het stadse meisje Noelle - die bang is voor vlinders - van natuur houdt. De bomen, the waterfront, de beestjes, de muizen, de muggen, het gras, de stille nachten onder de sterren, de Polk House, de cabins en de spinnen in de douche... Chicago, de CTA, de drukte, Hollister, American Eagle, Abercrombie & Fitch... ik ga het missen! Wat een zomer, wat een ervaring. De "ghetto-ass" attitude die ze hier hebben, wat me ook sterker gemaakt heeft... Want als je niet opvalt, praten ze niet met je. Ik was soort van stil, maar dat is zeker veranderd. Als je niet schreeuwt, val je niet op, en als je niet opvalt, krijg je geen aandacht. En aandacht is wat je nodig hebt om te overleven op dit camp. Vooral als "international" wil je je niet alleen voelen. Maar het is me goed gelukt. Mrs. Stanton heeft me complimenten gegeven voor mn werk, en dat ik mijn taak volbracht heb hier enzo. Ik voel me ook goed, en ja, het is mijn tijd.

Morgen vlieg ik van South Bend naar JFK in New York. Daar ga ik een nachtje doorbrengen in een uberluxe hotel ( I need a shower with no bugs crawlin up my leg! ) en de dag daarna vlieg ik door naar Amsterdam via London. Dat betekent dat ik donderdag tegen de middag in Amsterdam aan kom... YAY!!!!

Ik zal wel weer bloggen als ik in Nederland ben.

  • 18 Augustus 2008 - 18:46

    Anniek:

    Im so happy youre coming home!!!!!
    Ben trots op je!!!
    xxx

  • 18 Augustus 2008 - 19:45

    Grote Buit Met Zus:

    Bel je als je thuis bent...

    Dikste kus!

  • 19 Augustus 2008 - 08:38

    Kimberley:

    Zo, dat zal wel ff wennen zijn als je straks opeens thuis bent!
    Komt helemaal goed meis :)

  • 19 Augustus 2008 - 16:21

    Pamela:

    Lieve meis!
    Wat fijn dat deze ervaring je zoveel sterker heeft gemaakt en dat je zoveel over jezelf geleerd hebt!
    Het verhaal wat ik nu lees, dat lijkt precies op hoe ik mij voelde toen ik vervroegd vanuit Australië terugging naar huis.
    Stronger then before!

    Take care meis, have a safe flight & tot krabbels dan maar..;)

  • 21 Augustus 2008 - 21:56

    Janske:

    You did it girl!!
    Ik ben trots op je en ik weet zeker dat jij dit ook bent!!
    Je kunt nu de hele wereld aan en deze hele ervaring gaat je de rest van je leven helpen bij veel nieuwe dingen!
    Welkom thuis!

    kus, Janske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 43881

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: