Thuis, gesettled en weer klaar om weg te gaan! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Thuis, gesettled en weer klaar om weg te gaan! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Thuis, gesettled en weer klaar om weg te gaan!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

15 September 2008 | Nederland, Leiderdorp

Ik ben nu al een aantal weken terug. Midden in de verhuizing gevallen. De vlucht naar huis was vermoeiend, maar wel lekker eigenlijk. Ik vloog eerst van South Bend naar Cincinnati, waar ik moest overstappen naar JFK. Daar een hotelletje genomen (Ramada) bij het vliegveld in de buurt. Heerlijk luxe, dus genoten na 2,5 maand op een summer camp te hebben gewoond!

De volgende dag heerlijk in bed gelegen en lui gedaan. Laat in de middag uitgecheckt en met een private limo service (je weet wel, zo een Lincoln met chauffeur in pak) naar Newark gereden. Daarn het vliegtuig gepakt naar London Heathrow. Vervolgens moeten haasten naar het vliegtuig richting Amsterdam. Op Amsterdam aangekomen hoorde ik mijn naam door de speakers - wat ik al dacht, mijn koffers stonden nog op Heathrow... Die zouden ze die avond komen leveren bij me thuis. Prima! Zo gezegd, zo gedaan...

Anyways ... ben begonnen aan de nieuwe studie Psychologie. Bevalt heel erg goed! Ook het nieuwe huisje bevalt prima zo met mijn moeder. In Leiderdorp, niet zo heel ver van waar we eerst woonden. Ga het wel missen hoor!

Maar goed, de volgende reis is alweer gepland; 26 December - 7 Januari naar Los Angeles. Aangezien ik de zomer niet naar LA heb kunnen gaan, ga ik inhalen! En aangezien ik op de Univ ook maar 2 keer per jaar vakantie heb, neem ik het er gewoon van! Waarschijnlijk ga ik gewoon lekker alleen, maar misschien ook dat er nog een persoon meegaat maar diegene moet nog even kijken hoe het met het geld gaat. We'll see!! Verblijf is al geboekt. Zodra ik een reserveringsbevestiging heb, kan ik de vlucht ook gaan boeken! Dit keer een directe vlucht want het overstappen ben ik beu. Dit jaar 12 vluchten gemaakt naar en binnen Amerika, terwijl ik maar 2 afzonderlijke tripjes naar de States gemaakt heb! Rara hoe kan dat!

• 15 September 2008 - 19:57

Anniek:

Super meissie!!! En ben echt heel blij dat je terug bent.....If I win the lotery Im going too Whahahhaah xxx