Michigan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Michigan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Michigan

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

14 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo! Na een halfuur wachten op het laden van de page, kan ik nu eindelijk een blog typen! Ik ben op het camp in Michigan.

Ik had in New York een orientatie, die duurde maar een uurtje. We kregen een cool Camp USA t-shirt, die je aan moest als je ging reizen en daarna zijn een hele hoop meiden naar het busstation vertrokken, ik en nog een ander meisje, Petra, zijn achter gebleven. Zij zou worden opgehaald door haar camp vanaf het hostel en mijn vlucht vertrok om 16:45.

Als jullie me kennen, weten jullie dat ik dus niet zo goed tegen wachten kan. Nou, mijn geduld wordt in Amerika behoorlijk op de proef gesteld... Gister duurde het 2 uur (!!) om van het hostel naar JFK Airport te komen. Terwijl je er zonder al dat New Yorkse verkeer, 10 - 15 minuten over zou doen. Dat was behoorlijk frustrerend. Daar heb ik ingecheckt en ben naar de gate gelopen. Ik wilde even nog iets eten voordat ik op het vliegtuig ging. Vervolgens heb ik 10 minuten in de rij gestaan en vervolgens 15 (!!) minuten op mijn Whopper Jr. & small Diet Coke gewacht. Nou eenmaal op het vliegtuig, iedereen op tijd, alles klaar, deur dicht... Staan we vervolgens 40 minuten stil aan de gate... Daarna eindelijk bij de gate weg. Nog maar bijna een uur op de taxi baan gestaan omdat er nog een stuk of 20 vliegtuigen voor ons waren. Ik dacht dat ik gek werd! Nou de vlucht was vrij kort naar Chicago. Daar aangekomen geen douane, alleen koffer opgehaald. Ik werd opgewacht door Bernie en zn vriendin. Daar nog op een andere jongen gewacht uit Schotland; Robbie. We zijn in de 'company van' gestapt en op weg gegaan naar het camp. Onderweg nog even gestopt bij KFC, heerlijk gegeten! De rest van de trip wel geslapen want ik was heel moe.

Bij het camp aangekomen ben ik afgezet in een cabin, waar al een meisje was uit Nieuw Zeeland, Rachel. Even gepraat maar meteen gaan slapen. Volgende ochtend gedoucht (de douches zijn niet echt wat je noemt schoon... ijzer-achtig water komt eruit... maar dat moet maar wennen!) en Mr. Rule (geweldige man!) kwam me halen om even de directrice van Camp Rosenthal te ontmoeten; Mrs. Stanton. Ook een super leuke vrouw! Ook een andere jongen ontmoet van Chicago die haar al iets van 6 jaar achter elkaar komt; Jerome. Robbie was ook al wakker en we zijn met Mr. Rule samen naar een pancake house gegaan in een stadje iets verderop. Heerlijk gegeten, wel typisch Amerikaans ontbijt, hash browns, french toast, scrambled eggs, saucages & bacon. En nee, ik heb niet alles op gegeten!

Vanmiddag komt de rest van de staff. Een stuk of 50 man, dan beginnen we met het programma. Eerst elkaar gewoon leren kennen, samen eten enzo. Ik heb er erg veel zin in! Ik heb een positief gevoel over de zomer in ieder geval!

Bedankt voor al jullie berichtjes! Super om iets te horen uit Nederland! De computers hier zijn SUPER langzaam, ze hebben dial-up met 5 computer op 1 modem. Er is wel een USB aansluiting dus ik denk als ik een keer een paar uur vrij heb dat ik nog wel foto's erop kan zetten haha. En anders maar in Chicago een internet cafe opzoeken!

PS: als je een kaartje of brief of 1000 euro wilt sturen, kan dat naar:

Noelle van Trikt
Camp Rosenthal
3384 Clawson Rd.
Dowagiac, MI 49047
USA

  • 14 Juni 2008 - 17:54

    Kimberley:

    Nieuw Zeeland!! Die komt helemaal een eind weg!
    Wel leuk dat er ook mensen uit andere landen zijn, krijg je ook een beetje een indruk van hun cultuur!


  • 15 Juni 2008 - 10:53

    Carly:

    1000 euro komt er aan! ;)
    nee geintje...
    ben blij dat het zo goed gaat en dat je de kans hebt om achter de comp te zitten!!!! ik zou het maar niets vinden als ik 3 maanden niks van je zou horen...
    meis, heeel veel plezier daar en ik mis je!
    xxx

  • 15 Juni 2008 - 19:00

    Janske:

    owww..leuk, leuk, leeeuuukkk!!! zo herkenbaar dit....ben helemaal exited voor je!! veel plezier met het meeten van alle andere counselors!!:)

  • 15 Juni 2008 - 19:23

    Claudia:

    Hey!

    Geweldig dat je het nu al naar je zin hebt.
    Ik zie je al zitten in het vliegtuig, wachten,wachten,wachten! Was je er helemaal KLAAR MEE? Hahaha!

    Veel plezier!

    Liefs Claudia

  • 15 Juni 2008 - 19:51

    Chinar:

    Schat , ben superblij dat je lieve ''collega's '' hebt !. Dat maakt alles natuurlijk veel leuker..
    hou ons allemaal op de hoogste he ;)

    Enne 1000 euro maar ??

  • 16 Juni 2008 - 09:22

    Silvia:

    hee lieverd,

    heb je mn sms'sje ontvangen?
    ben je al 'n beetje gesettled? Kan je al die namen onthouden van de collega's daar? Heel veel plezier. Heb je Nicole ook een sms'sje gestuurd?
    Dikste kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 43870

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: