Times Square & Central Park - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Times Square & Central Park - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Times Square & Central Park

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

13 Juni 2008 | Verenigde Staten, New York

Zo, nog maar een berichtje vanuit New York! Gisteravond op het laatste moment toch maar even besloten om naar Times Square te gaan. We hebben een taxi aangehouden (leuk!) en die heeft ons daarheen gebracht. Het was echt wel heel erg mooi zo savonds al die lichtjes. Alleen vreselijk druk! Allemaal vervelende toeristen :p Veel foto's gemaakt, maar de eerste stop van Starbucks! Heerlijke Strawberries & Creme gedronken, heerlijk; zoals het hoort! Daarna beetje rondgelopen, winkeltjes bekeken. Rond 11 uur wilden we weer terug maar het heeft een halfuur geduurd, omdat ze of allemaal vol waren of iemand anders was sneller -.- Toen we terug in het hostel kwamen, zijn we nog meer Nederlandse meiden tegengekomen die ook naar Camp gaan. Wel gezellig.

Ik ben toen maar gaan slapen, ik was kapot en ik merkte het toen wel! Rond 5 uur was iedereen al wakker (jetlag!), daarna ging iedereen nog even slapen, maar ik werd uit mn slaap gehouden door een muis (!!) die onder mn bed aan het knagen was. Ik had chocola (nog dicht) naast mn gelegd en die heeft ie gewoon open zitten vreten! Mij kennende, ik was echt bang, dus heb niet meer geslapen.

Nou rond 7 uur ben ik samen met een meisje naar de Starbucks gelopen 1 block verder. Lekker genoten van een grote Cafe Moccha! Daarna even gelopen richting de Hudson River, door Riverside Park en toen de andere kant op naar Central Park. Wat een heerlijk weer. Het is ongeveer 29 graden en ik geniet!! Ik heb wel wat foto's gemaakt maar deze sh*t computer heeft geen USB aansluiting dus die kan ik nog niet erop zetten!

Nou over een halfuurtje heb ik orientatie, 3 uurtjes duurt dat geloof ik, en daarna maar weer richting JFK Airport, om mijn vlucht naar Chicago te halen! Ben benieuwd!

Volgende berichtje is echt vanuit Chicago of Michigan.

Chinar - gefeliciteerd met je SLAGEN!!! Goed gedaan schat, ben trots op je!

OK doei doei!!

  • 13 Juni 2008 - 13:17

    Anniek:

    Klinkt super allemaal :)
    xxx

  • 13 Juni 2008 - 13:33

    Chevon:

    Errggg leuk man!! misschien zie ik je nog wel hahaha!!

    dikke kus

  • 13 Juni 2008 - 14:15

    Marcha:

    Leuk hoor meid!!!! Geniet er maar lekker van!

  • 13 Juni 2008 - 14:17

    Carly:

    Klinkt super meid!
    doe voorzichtig he! en geniet vooral ;)
    love you! xxxx

  • 13 Juni 2008 - 14:28

    Kimberley:

    Bang voor een muis?! Noëlle! Had ik niet van jou verwacht! En maak me even jaloers hey, met je heerlijke starbucks!!!

  • 13 Juni 2008 - 15:38

    Patti:

    wooow meis ik ben allang blij dat je heel bent aangekomen joh ;) en ik ben blij dat je het nu al naar je zin hebt :D LAF JOEE

  • 13 Juni 2008 - 17:40

    Sandra:

    Klinkt geweldig!! Heel veel plezier daar!

    En bang voor een muis, jij???? dat had ik niet achter je gezocht ;)

  • 13 Juni 2008 - 21:08

    Chinar:

    Dude , Ik wil ook starbucks lol..
    Ugh een muis , .. ielh..

    Thankyou sweety..
    Loveyou take care xxx

  • 13 Juni 2008 - 21:29

    Janske:

    heeey!!

    ik weet nog wel mijn eerste nacht in NYC (in hetzelfde hostel waarschijnlijk)...met 12 meiden op 1 kamer...ook 30 graden 's nachts...kreeg spontaan in mijn slaap 2x een bloedneus...die echt mega heftig waren...ik moest 's morgens om 6 uur een taxi nemen (in mijn uppie) naar het busstation...om vervolgens 15 uur met de bus te reizen...wat een heimwee en mega jetlag had ik...waar ben ik aan begonnen dacht ik...
    gelukkig was dat het ergste...lol...eenmaal op mijn camp aangekomen was het megacool!

    Ik hoop dat je een beetje bijkomt van je vluchten...heel veel succes in Chicago!!!
    Enne...lekker rascal flatts cd's luisteren onderweg...lekker Amerikaans!!

  • 13 Juni 2008 - 21:58

    Denise:

    awww dat heb jij weer een muis in je kamer haha niet alles kan goed gaan he!!!!???

    Wat een leuke verhalen allemaal!! ben erg benieuwd wat je van je camo gaat vinden!!

    xxx
    denise

  • 14 Juni 2008 - 09:28

    Arianne:

    Hee Noelle,
    arrived safely yesterday?

    I'm at camp now, and it is a bit different from what I've expected it to be. It's very small and old.

    Here's my weblog:
    www.livejournal.com/~_heartcollector

  • 14 Juni 2008 - 12:36

    Marissa,.:

    Heyz sgatjjee,.

    Super leuk om dit even te lezen ,. Geniet er lekker van dan horen we het allemaal wel,.
    Doe rustig aan!!,.LYa,.

    Liefs en dikke KUS Marissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 43871

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: