New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

New York!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

12 Juni 2008 | Verenigde Staten, New York

Hai allemaal,

vandaag ben ik na een lange dag en 2 vermoeiende vluchten (en taxi-rit) aangekomen in New York. Het afscheid viel me nog vrij zwaar!! Gelukkig toen ik door de douane was nog even diep adem gehaald en aan Amerika gedacht. Ik zat op de vlucht met nog 2 andere meiden. In het vliegtuig naar London had ik 3 stoelen voor mij alleen, het was heel erg leeg op de vlucht. Wel eens lekker!

op Heathrow hebben we nog even wat gegeten (Caesar's Salad!), en daarna gehaast naar de gate, aangezien we geen rekening hebben gehouden met reistijd van gate tot gate (15 minuten). Gelukkig hebben we de vlucht gehaald. Nog bijna een uur op de baan gestaan voordat ons vliegtuig aan de beurt was. De vlucht duurde ongeveer 7 uren. Ik heb het meeste een beetje lopen kloten met het TV'tje en geslapen (poging tot...). Door de douane, gedoe (je kent het wel hier in Amerika!). Taxi rit duurde ff en ook in het hostel was er gedoe omdat mevrouw dacht dat we van een andere organisatie waren. Maar we hebben een kamer, waar 12 bedden staan. Ik geloof dat er naast ons drietjes, nu ook nog iets van 2 of 3 andere meiden zitten. Die heb ik nog niet gezien.

Daarnet nog even gelopen door de straten hier. Op zoek naar een telefoon winkel, daar heb ik een Amerikaanse SIM aangeschaft, voor degenen die mij [mogen] bereiken. Ook bij de Micky D's een cheeseburger gegeten (is het niet vreselijk!), maar daarna terug naar het hostel, wat ook net tegen Harlem aanligt, dus 100% veilig voel ik me niet!

Morgen in ieder geval vroeg op voor de orientatie en daarna door naar Chicago. Ik ben erg benieuwd. Heb New York nu wel weer gezien... Raar maar deze stad doet me weinig!!

OK toedels, ik zal in Chicago of op Camp wel weer iets schrijven! Bedankt in ieder geval voor de comments, vind ik heel erg prettig dat ik zie dat er mensen aan me denken! En Chinar, Heidie, Claudia, Suus ... Bedankt voor de lieve SMSjes!!!!

• 13 Juni 2008 - 07:18

Pam:

Aaaah gelukkig ben je heelhuids daar aangekomen!
    Ja dat douane gedoe..tell me 'bout it;)
    Kan me wel voorstellen dat je je daar niet 100% safe voelt, maar gelukkig ga je vandaag door naar Chicago.
    Can't wait till hear from you again!!

Take care droppie!!

xx

• 13 Juni 2008 - 10:37

Aaliyah:

Gelukkig ben je goed aangekomen!
    Veel plezier verder.

• 13 Juni 2008 - 11:10

Anniek:

Fijn om wat van je te horen ben blijdat alles zover goed is gegaan ik denk aan je !xx

• 13 Juni 2008 - 11:30

Chinar:

heey girl! ,Glad you made it !!.. Have fun honey ! We'll be thinking bout you ;)

Btw : IK BEN GESLAAAAAAAGD :D

• 13 Juni 2008 - 14:21

Kimberley:

Wel fijn dat jullie met z'n 3en zijn, tenminste wat aanspraak! Gelukkig ben je heelhuids aangekomen daar ^-^ Zal je zo wel ff smsen