puntjes op de i - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu puntjes op de i - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

puntjes op de i

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

11 Juni 2008 | Nederland, Leiden

Dit is mijn laatste blog vanuit Nederland. Morgen vertrek ik! Heb op advies van mijn moeder mijn koffer naar beneden gebracht, want ik bleef maar dingen eruit halen en weer erin doen. Ik heb het even gewogen; 19,3kg. En ik mag 23kg. Er moeten nog wat spullen in maar ik denk dat ik de 23kg niet ga halen hoor. Ook moet ik nog wat dozen vullen... Dat ga ik vandaag gewoon allemaal doen.

Gisteren nog even naar Walibi geweest met mijn 3 vriendinnen Suus, Carly & Chinar. Het was mega gezellig. Na Chinar te zijn misgelopen op Haarlem CS, kwamen we rond 11:09 aan op Harderwijk waar Carly aan het wachten was. Suus kwam net aanlopen. We zijn met 2 auto's naar Walibi gereden en hebben daar superveel lol gehad. Zeiknat geworden door de Splash Battle (sorry meiden haha). Daarna in Amersfoort bij een restaurantje pizza gaan eten. Ook heel veel gelachen. Ze hebben me een afscheidscadeautje gegeven; een kettinkje met een hanger met mijn naam erin en op de achterkant onze 4 initialen; CCNS, echt hélemaal geweldig!!! Afgelopen tijd zijn we echt close geworden en ik kan altijd bij ze terecht en heb het altijd leuk met ze... Love you girls!!

Nou ik ga zo maar even verder met inpakken en later in de middag even inchecken een stoel uitzoeken!

  • 11 Juni 2008 - 09:04

    Kimberley:

    Wat een superlief cadeautje!!

  • 11 Juni 2008 - 10:34

    Chinar:

    Ahhh wat lief :$.. LOveyou 2 girl ! Gonna miss you so much !!!!!!
    Ben blij dat je je cado leuk vond

    Dikke kus

  • 11 Juni 2008 - 17:12

    Patti:

    Ik ga je wel missen hooor :( wil er niet aan denken. Maar ik ga zeker dit wel even elke dag checken en ik hoop echt dat je super veel plezier hebt en most of all, genieten ervan meis ;) ennuh keep us updated :D

    Ooh en ik zal goed op je kindje passen, je weet tog :P

    LAF JOEE

  • 11 Juni 2008 - 18:44

    Anniek:

    Zo zo je wordt verwend;) xxx

  • 11 Juni 2008 - 21:09

    Bianca:

    Goede reis!
    xxx

  • 12 Juni 2008 - 19:14

    Wieke:

    heeeeeeeeeeeeeel veel plezier! ik hoop dat je een super tijd tegemoet gaat... Hier in California gaat alles naar wens... het is geweldig... God Bless America!

  • 13 Juni 2008 - 14:15

    Carly:

    ach ik word er gewoon emotioneel van ;)

    Miss you chick!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 43877

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: