over 3 dagen... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu over 3 dagen... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

over 3 dagen...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

09 Juni 2008 | Nederland, Leiden

... heb ik mijn koffer al ingecheckt,
... sta ik op Schiphol afscheid te nemen van familie,
... sta ik waarschijnlijk ook te huilen,
... heb ik tegelijkertijd toch heel veel zin om te vertrekken,
... kijk ik uit naar een zomer vol uitdaging en gezelligheid,
... loop ik met mijn ticket en paspoort in de hand door de douane,
... zwaai ik nog één keer naar mijn moeder :)

Het zal moeilijk worden, het afscheid, maar ik kom zeker terug. Eerst even 3 maanden genieten, nog wat meer van de wereld zien!

Ik ben druk aan het inpakken, alles moet in dozen en ik heb werkelijk geen idee meer waar ik verder moet gaan! Het zijn inmiddels 4 dozen en een koffer vol CDs, en de volgende 5 dozen staan ook al klaar om gevuld te worden. Aaaah!!! Woensdag heb ik alle tijd om het af te maken maar liever doe ik vandaag nog een boel, omdat ik niet alles last-minute wil doen. Mij kennende gebeurt dat toch wel, maar OK!

Morgen nog even met mijn 3 leukste vriendinnetjes Suus (L), Carly en Chinar naar Walibi. Even een afscheidstripje met z'n 4en. Heb zoveel met ze meegemaakt de afgelopen tijd en het is altijd gezellig met ze! Vooral met Suus, de hele Backstreet Boys & AJ tour heb ik met haar gedaan en het was een partij gezéllig! Ik ga ze missen, maar dat geldt voor al mn dinnetjes! En ze weten wie ze zijn!

Ik ben trouwens blij dat ik de Oranje gekte ga missen. Vanavond Nederland - Italië, dat wordt nog leuk! Maar gelukkig ben ik donderdag weg dus hoef ik dat hele EK niet mee te maken!

Ik ga maar eens verder met mijn kamer!! Nog 3 dagen!!!

  • 09 Juni 2008 - 15:45

    Anniek:

    Veeeeel plezier morgen zowiezo ! ben blij dat ik je vandaag nog ff gezien heb
    xxx

  • 09 Juni 2008 - 17:57

    Kimberley:

    Vreselijk he dat ek :S pfff, had tijdens bsb al een oranje overkill ;)

    En succes nog met alles inpakken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 43878

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: