Visum, check... Ticket, check... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Visum, check... Ticket, check... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Visum, check... Ticket, check...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

06 Juni 2008 | Nederland, Leiden

Mijn J-1 visum is binnen, mijn ticket en pre-departure kit met alle informatie die ik nodig heb, heb ik gister binnen gekregen. Ben al flink op weg met het inpakken van mijn koffer. Ik denk alleen dat ik echt teveel bij me heb. Mij kennende zal ik in Chicago en LA behoorlijk wat shoppen dus ik denk dat ik de helft wel weer eruit kan halen. Zo lang zonder mijn kleren is wel moeilijk!! Heb geen idee hoeveel ik mee moet nemen to be honest!

Straks nog even wat last-minute boodschappen doen en dan kan ik door met inpakken :)

• 06 Juni 2008 - 13:30

Anniek:

Super meis en tsja t is een feit dat je altijd teveel meeneemt of je nou een week weg gaat of 3 maanden *snik* succes verder meis

• 07 Juni 2008 - 20:09

Kimberley:

Achjoh, neem je oudste kleren mee, dan vind je het niet zo erg om ze weg te gooien ;)
    Je kan natuurlijk ook altijd nog wat dingen via de post opsturen toch? Als je écht veel hebt. Terug naar Nederland.