Visum, check... Ticket, check... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Visum, check... Ticket, check... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Visum, check... Ticket, check...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

06 Juni 2008 | Nederland, Leiden

Mijn J-1 visum is binnen, mijn ticket en pre-departure kit met alle informatie die ik nodig heb, heb ik gister binnen gekregen. Ben al flink op weg met het inpakken van mijn koffer. Ik denk alleen dat ik echt teveel bij me heb. Mij kennende zal ik in Chicago en LA behoorlijk wat shoppen dus ik denk dat ik de helft wel weer eruit kan halen. Zo lang zonder mijn kleren is wel moeilijk!! Heb geen idee hoeveel ik mee moet nemen to be honest!

Straks nog even wat last-minute boodschappen doen en dan kan ik door met inpakken :)

  • 06 Juni 2008 - 13:30

    Anniek:

    Super meis en tsja t is een feit dat je altijd teveel meeneemt of je nou een week weg gaat of 3 maanden *snik* succes verder meis

  • 07 Juni 2008 - 20:09

    Kimberley:

    Achjoh, neem je oudste kleren mee, dan vind je het niet zo erg om ze weg te gooien ;)
    Je kan natuurlijk ook altijd nog wat dingen via de post opsturen toch? Als je écht veel hebt. Terug naar Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 43870

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: