Camp Rosenthal - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Camp Rosenthal - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Camp Rosenthal

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

05 Juni 2008 | Nederland, Leiden

Voor degenen die dit nog niet weten... Het camp waar ik heen ga, heet Camp Rosenthal. Het is een kamp voor kinderen uit de achterstandswijken van Chicago; behoorlijk heftig dus. Het wordt een enorme uitdaging voor me, maar ik ben er zeker klaar voor!

Het kamp ligt in Dowagiac (Michigan) en heeft een eigen meer en verschillende cabins.

Dit is mijn reisprogramma:

Session #3 July 18-25
Session #4 July 28- Aug 7
Session #5 August 11-21
Session #6 August 25-29

Tussen sessies door zit ik waarschijnlijk het meeste in Chicago. Na de laatste sessie vlieg ik naar Los Angeles, om na een week weer terug te vliegen naar Nederland, via New York!

Hier kan je meer vinden over het kamp waar ik kom te werken:

• 05 Juni 2008 - 13:12

Cindy:

Hoi van mij alvast een toi toi toi en zet em up!!! Ik vind het echt stoer van je dat je dit gaat doen! Cindy

• 05 Juni 2008 - 14:03

Marissa:

Hoii Meiss,.

Ik vind het echt super dat je dit gaat doen het is een super leuke uitdaging,.
    Hopelijk ga je het erg naar je zin hebben,.

Liefs en dikke kus Marissa

• 05 Juni 2008 - 14:16

Janske:

heeeeeeeeeyyy!!

ik ben zoooo benieuwd naar al je verhalen!ik weet zeker dat je net als ik een super ervaring krijgt!ik heb na 2 jaar nog steeds heimwee naar mijn camp! zet hem op meid! kick some ass!!!

kusss, Janske

• 05 Juni 2008 - 14:54

Anniek:

Hee meissie ondanks dat we je allemaal gaan missen vind ik t wel enorm leuk voor je en natuurlijk super stoer enne na chicago ... stanfour time ;)
    xxxx

• 05 Juni 2008 - 15:10

Evelien:

Hey schat!

Ik wens je een heeeeeeeeeeeeele fijne vlucht... waarschijnlijk zie ik je niet meer voor je vertrekt :( snik....

Geniet ervan en hou ons op de hoogte! Ik zet deze page even in mn favorites dan kan ik steeds even kijken!!

Love you chick!!! Kusss (K) Eve

• 05 Juni 2008 - 16:03

Pamela:

Hey lieve jij!!

Héél veel plezier!!
    Ik vind het zo tof dat je dit gaat doen, ik kan niet wachten om je verhalen te horen!!:D
    Als ik je niet meer spreek..fijne vlucht & take care!!

xx

• 19 September 2008 - 06:48

Peter:

Veel plezier,

ik ben er in 1995 geweest als hiking specialist, en denk er nog vaak met veel plezier aan terug!