Nog een week! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Nog een week! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Nog een week!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

05 Juni 2008 | Nederland, Leiden

Over precies een week zit ik waarschijnlijk al in London, wachtend op mijn vliegtuig richting New York! Als het goed is krijg ik vandaag mijn pre-departure kit waar mijn ticket, informatie etc inzit. Vorige week had ik even een dipje en had ik geen zin meer - zoveel regelen, en het feit dat ik mijn familie & vrienden ga missen - maar deze week is dat weer 180 graden omgedraaid!

Ik ben flink aan het inpakken, daarbij komt nog dat ik mijn hele kamer in dozen moet hebben voordat ik vertrek omdat mijn moeder in Augustus gaat verhuizen en mijn spullen moeten ook mee! Dus dubbel zoveel werk!

Ik zal vanaf deze site proberen zoveel mogelijk te updaten, dus sla de link op in je favorieten en check regelmatig!

  • 07 Juni 2008 - 20:10

    Kimberley:

    Ahhww, das helemaal niet zo gek hoor, heb ik ook altijd met dingen zoals vakantie enzo, dan heb ik een week of 2 van tevoren opeens echt geen zin meer, en dan begint het weer langzaam te komen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 43873

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: