Wild Life Tour '09 (part 1) - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Wild Life Tour '09 (part 1) - Reisverslag uit Bremen, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Wild Life Tour '09 (part 1)

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

10 Maart 2009 | Duitsland, Bremen

(Bremen) Maandag 9/3 - We kwamen rond 11 uur aan in Bremen. Hebben ingecheckt en zijn daarna naar de stad gegaan om even wat Starbucks te drinken en wat te shoppen. Daarna zijn we een stukje gaan lopen om te zoeken naar de venue. Het was vrij dichtbij dus dat scheelde wel. We zijn niet te laat in bed gedoken omdat we een lange reis achter de rug hadden en we waren echt op. Maar ondanks dat, konden we toch niet al te goed slapen. We werden elk uur wakker, maar zijn de nacht wel gezellig doorgekomen.

(Bremen) Dinsdag 10/3 - We hebben ontbeten en ons klaargemaakt om rond 1 uur richting de venue te gaan. Er was nog helemaal niks of niemand, dus we hebben onszelf maar even vermaakt met zingen en dansen :P Rond 2 uur kwam Erich, samen met Tom en Simone. Allemaal even gehugged en even gepraat. Uurtje later kwamen de jongens aan, zonder Alex. Ik had het eerst niet door, maar toen zag ik Konstantin - en hij mij en ze zetten hun spullen neer om me te huggen. Eerst Chris en toen Konstantin een erg lange hug gegeven. And then he said "I missed you..." Ja mn hart maakte een sprongetje. Even gepraat, hij zei dat hij wel tijd voor me zou vrijmaken deze tour... Daarna gingen ze naar boven om te soundchecken en alles. Niet veel later kwam ook Alex - in zijn eigen auto. Hij liep paar keer heen en weer en ook even met hem staan praten enzo. De schat. Nou, soundcheck gehoord, om 8 uur mochten we naar binnen, we stonden natuurlijk mooi vooraan. Voorprogramma was 1 of andere vent met een gitaartje, achteraf gehoord dat het een vriend van Chris was. Goed, toen kwamen de jongens op... Ze begonnen weer gewoon normaal met Tonight, maar toen nam Konstantin plaats achter de keyboard...?? Ze begonnen en ik dacht, waar is Alex? Meer en meer nummers en hij kwam maar niet. Konstantin was aan het spelen en zingen, wat hem vrij goed verging, maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij het nog best moeilijk vond. De show was super, we hebben enorm genoten. Ze hebben nog 3 nieuwe nummers gezongen - "Marionette" (met Konstantin's leuke uitleg dat het betekent dat je in een relatie soms doet wat de ander zegt, bla-bla, en dat de mannen hierin vaak de lul zijn hahaha), "Wishing You Well" (laatste nummer dat ze deden, erg mooi!! - en hoog!) en een lied zonder naam, ik noem het even "We Love"... Na de show zijn we naar de zijkant van het podium gelopen, en de jongens kwamen eventjes. Chris liep de zaal in en we hebben hem even geknuffeld. Iemand die ik kende daar die vertelde ineens dat de ex van Konstantin ook daar was, ik dacht echt oh lekker -.- En toen zagen we ineens ook de ex van Eike - helemaal goed :S Maar OK, later kwam Konstantin en er waren een paar meiden (en jongens) die handtekeningen en foto's wilden, dat heeft ie gedaan. Toen zag hij mij en zei "we will... see us... you know...!" en hij gaf me een knipoog. Mensen keken me aan lol. Na een tijdje keek hij me weer aan, wees naar me, knikte en lachte en knipoogte weer. Die jongen is zo chaotisch als ik-weet-niet-wat. Goed daarna gingen ze even beneden in de bar zitten ofzo. Zal wel gezellig zijn geweest. Ik stond met Patti gewoon even buiten af te koelen en niet veel later kwamen ze naar buiten en ik heb eerst Eike geknuffeld, hij was best aangeschoten, dus heel erg hyper. En toen Tin geknuffeld en even gepraat. Toen met Chris gepraat over Alex, wat er nou aan de hand was, dus hij heeft het even verteld. Eike kwam nog even erbij staan, om aandacht vragen. Met hem nog even gepraat. Hij zei dat hij teveel bier op had, dus dat Tin zou gaan rijden. Even geknuffeld en toen gingen ze weg. Tin achter het stuur, met een grijs hoedje op, zag er te leuk uit *kwijl* De rest van de band en crew ook nog even uitgezwaaid en wij naar het hotel gelopen en heerlijk geslapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bremen

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 43866

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: