Wild Life Tour '09 (part 5) - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Wild Life Tour '09 (part 5) - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Wild Life Tour '09 (part 5)

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

14 Maart 2009 | Duitsland, Stuttgart

Laatste dag van de tour. Vroeg 'sochtends uitgecheckt om daarna Steffi op te halen bij de venue, die door haar lieve broer naar Giessen was gebracht. We zijn daarna meteen doorgereden richting Stuttgart. Wat een stad is dat. Bepaalde delen van Stuttgart zijn enorm mooi maar de venue (en het hotel..) waren echt in de 'outskirts' van de stad. Maar OK, we hebben ingecheckt en rustig ons klaargemaakt. Daarna richting de venue, vrij vroeg, omdat ik weet dat Stuttgart altijd wel een drama is met fans. En daar aangekomen, zagen we inderdaad dat er al fans voor de deur zaten; dezelfde fans als altijd. Goed, we hebben lang gezeten daar, de crew kwam aan en groette me even. Stephanie had presspasses voor me geregeld maar aangezien Stuttgart (wederom) altijd een rotzooi is met dit soort dingen, ging ik nergens van uit. We zijn af en toe even om de venue heen gelopen, en hebben een stukje van de soundcheck mee mogen maken :-) Daarna weer naar voor gelopen, waar al een stuk meer mensen stonden. Wij waren niet de eersten daar, dat wisten we - en de meiden die wel eerste waren, die ontvingen steeds meer vriendinnen. Maar goed als je mij kent (en mijn vriendinnen zijn net zo erg...) - ook al komen we niet als eerste aan, we gaan WEL als eerste naar binnen. Dus op een gegeven moment ging dr zo een zeug voor de deur staan, en toen brak de hel los - ik en Patti zijn er ook gaan staan en die chick stond maar tegen me aan te duwen, maar Noelle duwt lekker terug. Er stonden nog wat meiden tegen Patti aan te duwen maar goed, die lieten we er mooi niet tussen. We zouden ervoor zorgen dat we vooraan stonden, met alle 8 meiden! Toen de deur openging, brak de hel weer flink los. Er werd gegild en gedaan, het leek wel een Backstreet Boys concert, maar ik vond het zwaar hilarisch. De zeug ging als eerste naar binnen en ik erachteraan. Ik werd flink geduwd en een paar flinke mannen (security) kwamen erbij en begonnen te schreeuwen. Die zeug begon ineens te rennen richting het podium die vrij ver stond - en ik hoor achter me "Noelle!! RUN!!!" Ik kwam niet bij maar toen ik zag dat de andere zeugen achter me aan kwamen rennen, heb ik een sprint getrokken en stond mooi vooraan en ben flink breed gaan staan en meer en meer van 'mijn' meiden kwamen aanrennen en gingen allemaal breeduit staan om plekken vrij te houden. Uiteindelijk stonden AL mijn meiden netjes vooraan in het midden :-P

Goed het voorprogramma was... ach... een voorprogramma, het heeft me niet echt geboeid. Ik heb een beetje lopen kloten enzo. Toen kwamen de jongens - wat een fantastische show was dat. Echt hun beste show van de tour. Ik denk dat er toch tegen de 800 man waren en dat vind ik echt super voor ze. In Stuttgart zijn ze behoorlijk populair. Konstantin is zijn tekst dit keer niet vergeten - erg bijzonder en technisch ging alles gewoon hartstikke goed. Ze zagen er ook een stuk relaxter uit dan de vorige shows. http://www.youtube.com/watch?v=mDUweDOzrWA <- dit was mijn mooiste moment op 2:53 tot 3:03 zie je hoe hij voorover buigt naar me. Ik stond daar beetje te dansen, en hij trapte op mijn camera, dus ik begon mijn handen te wapperen en ineens begint ie tegen me te zingen, dus ik gezellig terug zingen, vond ie wel leuk geloof ik *ego*

Anyways, na de show even gechilld, iedereen was helemaal dood. Toen spotte iemand Alex naast het podium en wij zijn toen allemaal daarheen gelopen. De backstage area was boven, maar ik stond beneden met mn vriendinnen maar te wachten en het werd langzamerhand steeds drukker met fans. Toen kwamen de jongens ineens allemaal naar beneden en ze kwamen signeren en foto's maken. Ik stond gewoon maar een beetje te wachten. Even Alex een knuffel gegeven en gezegd hoeveel ik hem gemist had!!! Chris ook even geknuffeld en praatje gemaakt, en toen Konstantin me zag heeft hij me ook even geknuffeld en hebben we even gepraat - hij zou na de show met Alex naar Hamburg rijden (echt iets van 6 uur rijden maar OK...). Toen werd er weer aan hem getrokken voor foto's, en elke keer keek hij me aan en wilde hij wat zeggen maar dan werd er weer naar hem geroepen en de lieve vent die hij is, heeft hij met echt iedereen foto's gemaakt en tig handtekeningen uitgedeeld. Eike kwam nog even praatje maken, te schattig hoe hij altijd aan het springen is wanneer hij met me in het Engels praat :-p Na een tijdje was ik het zat omdat Konstantin steeds van me weg werd gehaald, ik heb mijn arm naar hem uitgestoken en mijn hand achter op zijn nek gelegd en hem heel vriendelijk(!!) naar me toe getrokken. Hij gaf me een zoen (ja, vraag me niet wat iedereen toen deed/zei...) en we hebben even heel schattig afscheid genomen *lol* De jongens gingen weer naar boven en ik vond het ook mooi geweest. We gingen met alle meiden naar buiten en zijn om de venue heen gelopen waar hun busje stond. Tin en Alex waren al weg, en Chris ging lopend ergens heen. We hebben foto's gemaakt met alle ladies, erg gezellig. We kwamen erachter dat we allemaal in hetzelfde hotel zaten, over 3 kamers verspreid, en heel toevallig waren dat de kamer 206, 306 en 406 :-p We besloten nog een afterparty te hebben, op 306. Wij nog even langs de Burger King om wat te eten en toen naar het hotel. Tot laat met de meiden gehangen en gedronken, ik heb erg gelachen! Rond 2 uur toch maar ons nest in want we moesten ook weer vroeg op om terug te rijden naar huis!

De volgende dag naar Herne gereden en daarna naar Duisburg waar ik de trein naar huis heb gepakt...

Wat een tour weer, ondanks alle tegenslagen en gezeur, toch een amazing tijd gehad!!

Angie, Steffi, Patti, Sylvie, Diana, Ilka, Biggi etc. - top meiden!

  • 09 April 2009 - 08:22

    Pamela:

    OmfG!! Haha dat met die venue in Stuttgart klinkt als Ahoy! Toen was ik ook blij dat ik niet one of the small girls was en stond ik ook vooraan! Haha! Maar echt super voor de jongens dat ze steeds meer fans krijgen. Wanneer komen ze een keertje onze kant op?! Holland is waiting! Jammer dat je tour over is maar je hebt vast al een vervolg gepland, niet? ^^
    Take care hun'!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Stuttgart

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 43859

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: