Wild Life! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Wild Life! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Wild Life!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

08 Maart 2009 | Nederland, Leiderdorp

Aanstaande Maandagochtend om 5 uur staat er hier een taxi klaar, en dan kan mijn eerste tour van 2009 beginnen! Het is inderdaad nu kwart voor 3 sochtends maar ik kan niet echt slapen, omdat ik wakker werd gebeld door iemand en vervolgens een gesprek van 45 minuten heb gehad...

Goed, het wordt weer een geweldige week. Maandag richting Bremen, een dagje shoppen en dan dinsdag is het concert. Woensdag is Krefeld, Donderdag Hameln, Vrijdag Giessen en als afsluiten Zaterdag Stuttgart. Voor die laatste heb ik presspasses & photopasses gehad van het management dus we mogen backstage en voor de hekken staan enzo. Ik ben te blij. Ik kan niet wachten om de Jungs allemaal weer te zien/knuffelen. Niet alleen Konstantin, maar ook de rest heb ik zo ontzettend gemist! Met Konstantin en Eike mail ik nog, het blijft ontzettend spannend om ze weer te zien!!! Het wordt in ieder geval weer een amazing tour met friends, music and fun! Helaas is Gerrit (tourmanager) er dit keer niet bij :( Hij zit in Rusland?? Er is dit keer een ander bij, Stefan.. Geen idee, hij is nieuw bij de band, dus ook hem ga ik even inpalmen haha!

Anyways, ik ben van plan ook een vlog ( = video blog ) bij te houden van de tour, en ik zal hier ook het 1 en ander typen - de laptop gaat mee :P Nu ga ik weer proberen wat slaap te krijgen, ik heb nu al hoofdpijn :/

  • 08 Maart 2009 - 09:45

    Pam:

    Enjoy your Wild Tour girl!! & keep us posted!!

    T/c xx

  • 08 Maart 2009 - 17:04

    Kimberley:

    Ben benieuwd!!!

  • 08 Maart 2009 - 20:15

    Janske:

    heel veel plezier meid!
    Geniet er van!Ik ben erg benieuwd naar je blogs en vlogs!!

    kus, janske

  • 12 Maart 2009 - 19:00

    Chinar:

    Have fun girl !!
    Hope you enjoying your time , but I bet you do ;)

  • 14 Maart 2009 - 11:39

    Maaike:

    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 43857

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: