Wild Life Tour '09 (part 3) - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Wild Life Tour '09 (part 3) - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Wild Life Tour '09 (part 3)

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

12 Maart 2009 | Duitsland, Berlijn

(Hameln) Donderdag 12/03 - We zijn vrij vroeg richting Hameln gereden. Volgens mij waren we er rond 3 uur. Even gestaan, wat bekenden gezien en toen kwamen de jongens aan. Ik zou een interviewtje doen voor de Nederlandse fanclub, en ik heb Stefan (soundguy/tourmanager) gevraagd ernaar en hij is toen met Chris gaan overleggen en toen kwam eruit dat ze het druk hadden met soundchecken (ook vanwege de nieuwe opstelling) dus toen zei ik, laat maar... Ik wilde ze niet nog meer stressen. Goed, we zijn toen even stukje gaan lopen en toen naar de ingang. We stonden voor de verkeerde deur, of course. Er stonden echt een paar rare wijven van 16 hooguit, 1tje in een hoerenrokje, te grappig. Maar goed, eenmaal binnen stond de eerste rij zo goed als vol, maar lekker belangrijk - er was aan de zij/voorkant van het podium een trappetje, daar ben ik op gaan staan met Angie. Erich keek ons even aan en lachte toen - het mocht eigenlijk niet, maar omdat wij het waren... ;) We hebben flink gedanst en gedaan, en we vielen wel weer lekker op... Enorm leuke show, ook al vergat Konstantin zijn tekst elke keer (de vorige shows trouwens ook constant...). Soms dan was hij aan het zingen en dan keek hij ineens heel moeilijk en deed hij zijn oortje uit en we wisten inmiddels al hoever het was, dus wij begonnen dan even heel hard te zingen en dan wist hij het weer LOL! Vond hij ook wel grappig. Na de show even gechilld, en toen kwamen de jongens het podium op om even te signeren, nou die wijven begonnen te gillen joh, echt hilarisch. Ze hebben even gesigneerd en ik heb even met Eike en Chris gepraat, Chris heeft zijn excuses ff aangeboden dat het interview niet door was gegaan en zei, de volgende dag waarschijnlijk wel..

Daarna zijn ze het podium afgegaan en wij zijn naar buiten gegaan en even daar gewacht tot de jongens weg waren. Wij met de auto erachteraan, want we bleven in hetzelfde hotel (we zouden eigenlijk naar Recklinghausen terug gaan, maar om nou om 12 uur snachts nog 2,5 uur te rijden... nee...). Maar goed, Eike die zat aan het stuur hoor, van de mooie metallic lila Mercedes busje... En meneer was hyperactief ofzo. Wij wisten de weg naar het hotel ook niet, dus goed. We rijden achter ze aan... Eerste stoplicht, rechtsaf... Ineens gooit hij het stuur om naar links, dus wij bijna ongelukken maken -.- Wat je maar grappig vindt... Volgende stoplicht, op groen, Eike begint heel langzaam te rijden... Tot het oranje is en dan ineens gasgeven - wij dus door rood (bedankt!). Dat gebeurde nog een keer of 3... Vervolgens rijdt hij richting de snelweg - wij denken wtf, dit is dus niet de weg naar het hotel. Hij naar rechts, en ineens maakt hij een U-Turn. We waren er toen echt klaar mee. Toen zijn de jongens naar de McDonald's gereden en wij besloten het adres maar op te zoeken en gewoon te rijden met het navigatie systeem. Komen we daar aan, zien we dat de jongens er al zijn. Ongelooflijk... Wij dachten, we willen ze niet zien nu - krijgen we dat straks weer. Dus wij naar binnen, inchecken, betaald, sleutel gekregen. Ineens gaat achter me de liftdeur open en ik hoor bekende stemmen... Chris, Eike en Tin komen uit de lift gestapt. Wij met de ruggen naar ze toe "please, laat ze ons niet zien" - en ze liepen door naar de bar ofzo. Wij blij... Goed lekker geslapen en de volgende ochtend lekker uitgebreid geluncht met broodjes kaas en zalm <3 Erich daar even gezien en wij toen naar Recklinghausen, spullen halen en dan door naar Giessen.

• 15 Maart 2009 - 21:20

Carly:

klinkt alsof je het SUPER naar je zin hebt gehad!!!
    zit al ongeduldig te wachten op de rest van het verhaal :P

• 16 Maart 2009 - 11:48

Kimberley:

Klinkt echt weer helemaal gezellig meis! Maar het wordt nu toch echt tijd voor die caramelbabies!