Wild Life Tour '09 (part 2) - Reisverslag uit Krefeld, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Wild Life Tour '09 (part 2) - Reisverslag uit Krefeld, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Wild Life Tour '09 (part 2)

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

11 Maart 2009 | Duitsland, Krefeld

(Krefeld) Woensdag 11/03 - We zijn heel vroeg opgestaan om om kwart voor 8 de trein naar Krefeld te halen. We waren er vrij snel en zijn naar het hotel gegaan en even klaargemaakt voor Angie ons op kwam halen. We zijn naar de venue gereden en daar even lekker in de auto wat gegeten en gedronken. We waren de eersten, en het zonnetje scheen heerlijk! Niet veel later zagen we Alex aankomen met zijn eigen auto weer. Angie kreeg het behoorlijk warm (ik ook lol). Hij liep nog even een paar keer voorbij en wij zijn daarna maar uitgestapt en toen kwamen de jongens ook aan in hun busje. Chris zag ons en zwaaide, maar daarna verdwenen ze naar achteren, waar de backstage ingang was. Wij zijn gewoon lekker gaan zitten in het zonnetje en hebben het gezellig gehad met muziek en dansen :P Even naar binnen gelopen om de venue te bekijken. Het zag er wel weer klein uit maar goed, niemand die het was interesseerde verder. Om half 8 gingen pas de deuren open, ik was als eerst binnen en we hadden een mooi plekje in het midden vooraan. De show was erg leuk. Angie en ik trokken behoorlijk de aandacht mit die ausschnitt lmao. De jongens leken nog steeds vrij gespannen, maar het was wel erg gezellig. Meiden om ons heen waren niet zo blij met ons, omdat we behoorlijk uitgebreid aan het dansen waren en ze begonnen in het Duits tegen elkaar te praten wie wij waren, of we de vriendinnen waren van de jongens... Grappig dat ze nog steeds denken dat als je Engels praat, je geen Duits verstaat - maar OK. Konstantin heeft mij en Patti even in de spotlight gezet. Op een gegeven moment was hij Duits aan het praten en ik vroeg aan Angie om te vertalen en dat hoorde hij duidelijk en toen gaf hij "de Nederlandse fans" een shout-out, en hij ging in het Duits door over dat Krefeld dichtbij de Nederlandse grens is, etc. - en toen keek ik hem waarschijnlijk raar aan want hij zei toen "you don't understand me, huh?" Ik schudde mn hoofd lol... Ook de ex van Konstantin stond ergens helemaal links, en ze was hem constant aan het filmen en elke keer als ik omkeek naar haar, was ze naar me aan het staren :/ OK...?

Na de show even gezeten, en zag ik Stephanie staan (van het management), haar even gegroet en met haar gepraat over de show, over Alex, over de nieuwe liedjes en over mn 'backstage access'. Wat dingen afgesproken en daarna is zij weggegaan met nog meer mensen van het management. Wij bleven nog even hangen in de hal op de trap. Chris kwam even langslopen en praatje maken, maar de rest van de jongens waren ergens achter bezig met weet ik wat. Na een tijdje waren er 3 troelala's die vroegen aan iemand van de crew of hij Konstantin even wilde roepen. Ik dacht bij mezelf "ok kind... ga je gang..." Goed, na een tijdje kwamen wat mensen van de KuFa (de venue) en die verzochten ons om weg te gaan, maar juist toen kwamen Chris en Konstantin naar buiten om met die meiden te praten. De mensen van de KuFa begonnen behoorlijk rude te praten, en ik dacht bij mezelf 'je weet zeker niet wie ik ben...' En ik reageerde niet - ik wachtte gewoon op Konstantin. Na een tijdje begon dat wijf te zeiken dat ze de beveiliging maar ging halen. Ik dacht je doet maar kind. Nou toen heb ik 2 stappen gezet, begon dat wijf in het Duits "mädels! Jetzt raus!!!" Ik moest lachen en ik riep "Konstantin!" Meneer kijkt op en midden in zijn gesprek met troelala 1, 2 en 3 loopt hij mijn richting op en geeft me een knuffel. Dat wijf kwam toen met 'security' (iemand van de Stanfour crew), die keek me aan en haalde zijn schouders op - te grappig. Ik heb een halfuurtje met Konstantin staan praten en knuffelen <3 Hij vertelde hoe ziek hij wel niet was geweest en hoe hij een paar weken geleden in Los Angeles half-dood in een taxi zat... OK jongen, doe lekker dramatisch. Toen kwam 1 of andere rare vent vragen of hij een foto kon maken van ons, dus Angie, ik, Konstantin en Patti op de foto - ik moet ze nog even opzoeken op internet. Toen kwamen die meiden doei zeggen tegen Konstantin, als blikken konden doden, was ik nu 3 keer dood geweest lol. Goed, niet veel later gingen ineens een licht uit in de gang, en toen nog 1... Konstantin gewoon doorlullen, en toen nog een licht - daar stonden we ineens in het überdunkel. Konstantin zegt "I think this is the time where we say goodbye" lol - dus geknuffeld en toen zijn wij maar weggegaan. Patti weggebracht en ik met Angie mee naar huis in Recklinghausen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Krefeld

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 43861

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: