Wild Life Tour '09 (part 4) - Reisverslag uit Gießen, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Wild Life Tour '09 (part 4) - Reisverslag uit Gießen, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Wild Life Tour '09 (part 4)

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

13 Maart 2009 | Duitsland, Gießen

(Giessen) Vrijdag 13/03 - Het was een rit van 2 uurtjes, en de zon scheen de hele weg zo lekker!!! We hebben daar ingecheckt, rustig aan gedaan en toen naar de venue, die 900 meter verderop was (maar wel met de auto!). Alleen Stefan en Erich waren er en wij waren verder de eersten. Het was een soort buurthuis, en de concertzaal was helemaal bovenin, dus wij even gaan kijken. Buiten gezeten want het was zulk lekker weer. Niet veel later kwamen de jongens in het busje. Ze stapten uit en kwamen ons even knuffelen. Ik had een fles met Bailey's staan op de grond en Paul en Eike vonden het al te grappig dat we 'al' aan het drinken waren. Ik zei tegen Eike "you drive like a retard..!" Hij begint te lachen en zegt "haha, I know!" lol Tin was aan de telefoon maar hij kwam me wel even knuffelen en zoenen, ze zijn daarna naar binnengegaan. Toen kwam Chris naar buiten. Ik heb even in het Duits gevraagd hoe het met hem ging, en hij teruggevraagd (ja ja, ik leer niet voor niks!). Toen zei hij "you girls stayed at the same hotel yesterday right?" Wij dacht oh Gott! Hij vond het een erg mooi hotel, ik dacht, nouja... Geef mij maar 5 sterren :P Nou halfuurtje gepraat met hem en hij zei dat hij met de jongens heeft gesproken en dat ik het interview wel kon doen die dag. Hij zei 8 uur (wanneer de deuren opengingen...). OK prima, hij naar binnen, wij naar het hotel om de camera op te halen en toen maar weer gewacht... Er kwamen nog een paar leuke meiden en daarmee gechilld en gelachen. Om iets voor 8 hadden we nog niemand gezien en we begonnen wel de zenuwen te krijgen maar goed. Toen liep Chris langs (we stonden al in de rij om naar binnen te gaan...) en ik heb hem even aan zijn jas getrokken en gezegd dat ie me niet moest vergeten - toen zij hij nee, kom naar de backstage ingang als het voorprogramma begint...

Zo gezegd, zo gedaan, wij aangeklopt - 1 of andere man van de venue dacht slim te zijn en zei dat er niemand binnen was (hij dacht dat wij zomaar fans waren ofzo...) en toen deed Chris open. Hij zei dat we nog even op Konstantin en Eike moesten wachten en dat we daarna met ze mee konden lopen. Dus wij even naar buiten, Angie nog wat gerookt en toen kwamen Tin en Eike aanlopen en zijn wij met ze mee naar binnen/boven gelopen. Ik naast Tin en Angie naast Eike - er stonden een paar fans met grote vraagtekens boven hun hoofd toen we samen de backstage ingang ingingen. Wij even gewacht, zij even jas uit, drinken pakken (Red Bull! lol), en we hebben even een rustig hoekje opgezocht. Ze zagen er erg moe uit - en Eike was best ziek, maar het interview was hilarisch. 20 minutenlang, gelachen... Langer dan ik ooit met ze heb gedaan, al moet ik zeggen dat er dit keer weer wat dingen uit moeten worden geknipt... Ze hebben een aantal "X-rated guy comments" gemaakt, die ik echt NIET openbaar kan maken (ook niet hier...). Ik ben voor hun 'helaas' geen 'fan' meer, dus als ik een serieuze vraag stel, komt er nog weleens wat grappigs uit wat nergens over gaat en vervolgens beginnen we allemaal te lachen en te lullen over andere dingen. Zo vroeg ik aan de jongens om me serieus iets in het Duits te leren wat ik goed kan gebruiken aangezien ik vaak daar ben... Nou, wat DAAR toen uitkwam bij Konstantin he whahaha! Maar OK, het was dus erg gezellig... Nog even foto's gemaakt en daarna terug naar de hal waar onze front row plekken bezet werden gehouden. Het voorprogramma was nog bezig toen we aankwamen, maar we hebben gelukkig maar 1 lied hoeven aanhoren. De show begon en het was echt een supershow. Weer erg veel lol gehad met de meiden, gedanst en gelachen.

Na de show hebben we even gechilld met de meiden en de crew & band. Buiten gestaan en toen kwamen de jongens even de gang op voor foto's. Dus even staan praten met Chris, Eike en Tin. Ik ging eerst maar met Chris op de foto. Ik zeg "wait, I need to get my good side", zegt die schat "oh, you have two good sides Noelle!" lol - daarna met Tin op de foto. Lekker in knuffel houding natuurlijk. 1 foto en daarna nog 1, waar Angie zei dat hij even anders moest kijken en daar kwam een erg schattige foto uit lol. Toen met Eike op de foto... Nou ze gingen toen maar weer weg. Wij zijn daarna even nog buiten gaan staan met de crew en toen Patti naar het hotel gebracht... En, echt waar, guess what daar buiten stond; het busje van de jongens. We kwamen niet meer bij van het lachen. Ze waren dus gaan lopen - wij even naar boven en toen naar beneden om te roken (Angie dan he :P) en toen kwamen de jongens aanlopen, allemaal in koor "heeeey girls!!!" Ik zo "out of ALL the hotels in Giessen!" (sarcastisch, aangezien Giessen een klein kutdorp is waar misschien maar 3 'goeie' hotels zijn...). Ze stonden even voor een gesloten deur met vraagtekens boven hun hoofd (snachts geen receptie... plus, de jongens zijn zo slim niet) en Angie vertelde ze dat ze hun kamersleutel moesten gebruiken, waarop Tom riep "we hebben een nieuwe tourmanager, bedankt!" Daarna zijn we allemaal maar gaan slapen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Gießen

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 43866

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: