Fijne jaarwisseling!! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Fijne jaarwisseling!! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Fijne jaarwisseling!!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

31 December 2008 | Verenigde Staten, West Hollywood

Laatste blog van het jaar. Gister was weer een goeie dag. Sochtends was het om 10 uur al 22 graden. Ik ben even naar Chipotle gelopen voor lunch. Daarna de bus genomen naar Hollywood & Highland. Heerlijk geshopt. 3 jurkjes bij XXi, 2 shirts bij American Eagle, 2 shirts bij Hollywood Orange, shirt en shorts bij K Mart en oorbellen en een haarband bij Claire's. I love sale clearance!!!

Ik heb daarna mijn spullen gedropt in het hostel en even wat gegeten. Daarna de bus naar Santa Monica genomen. Naar de studio waar Jeff stage loopt. Samen de bus genomen richting het strand. Eerste stop was de library. Het was muisstil binnen, ik durfde haast niet te ademen. Daarna over de Third Street Promenade gelopen, was erg gezellig. Richting het strand gelopen. Over de Pier gelopen, erg mooi alleen geen goeie foto's kunnen nemen met mijn flut 7.1 camera. We hebben wat in de game arcade gehangen en algauw in een barretje aangekomen. Ik heb de lekkerste Caesar's Salad gegeten en 2 overheerlijke Strawberry Daiquiries gedronken. We hebben gepoold en gedart, ging helemaal goed lol! Rond middernacht sliep ik.

Vanavond is alweer New Year's, ik weet nog steeds niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk naar Club Rage of The Abbey, of in Hollywood een feestje van het hostel. Jon is pas 10 uur klaar met werken dus dan komt hij naar Robertson Blvd. Anyways we zien wel waar we eindigen!!

Zo het jaar is alweer bijna voorbij. 2008 was mijn mooiste jaar ooit. Ik heb zoveel mooie dingen meegemaakt, zoveel leuke mensen ontmoet... Ik zal het nooit vergeten! Iedereen een fijne jaarwisseling!

  • 31 December 2008 - 14:57

    Bigi Zus:

    Dag zusje,

    Een gezellige jaarwisseling gewenst! Veel plezier en niet te veel champagne... (hik).

    Love & xxx,

    Nicole, Marco & Aiden

  • 31 December 2008 - 15:32

    Carly:

    nogmaals HEEEEL veel plezier vanavond!! geniet van alles om je heen!! en zoals al eerder gezegt: 2008 was top voor je, maar 2009 kan altijd beter! het is je gegund!!

    XOXO

  • 31 December 2008 - 19:28

    Silvia:

    he meissie waar blijven de foto's. En je zou toch niet te veel shoppen? was een 2e koffer misschien toch nodig geweest?
    geniet ze maar wees voorzichtig
    dikste kus

  • 31 December 2008 - 19:59

    Claudia (arnhem):

    Hey!!!!!!!!!

    Leuk om zo je verhalen te lezen! :)
    Ik hoop dat je een spetterend uiteinde hebt! Maar dat zal wel lukken in LA! Partytime is almost there! :)
    Hier is het(weer) mistig en erg koud! :( Dus dat beloofd wat! Ik zou naar Eindhoven gaan, maar dat is alleen als de mist niet te dik wordt en ik niets meer kan zien op de weg :(

    Heel veel plezier daar!!!

    Liefs Claudia

  • 02 Januari 2009 - 19:30

    Anniek:

    ooooo ik zie het alweer hoor jij hebt weer een tweede koffer nodig :)
    Klinkt allemaal heeeeeel goed ;)

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 43875

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: