Paniek! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Paniek! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Paniek!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

02 Januari 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Niet in paniek raken mensen... Alles gaat goed. Ik raakte vanochtend even lichtelijk in paniek omdat ik nog maar 5,5 dagen te gaan heb :( Ik wil niet terug naar Nederland!!!! Ik ga gewoon mijn vlucht missen :P

Gisteren was de eerste dag van het jaar. Ik ben naar Beverly Center gelopen en heb meteen ontbeten op het dakterras, prachtig uitzicht, lekker rustig. Nou het was een beetje uitgestorven daar in BC, dus ik heb nog even wat sokken gekocht en ben daarna nog naar Longs Drugs geweest om wat te kopen, en heb de bus terug genomen. Werd voor de verandering weer eens aangesproken door een man bij de bushalte; "Happy New Year! You're so beautiful! You married? You got a man? I like your lips. I like your nose!" OK en bedankt he!

Naar het hostel gegaan en maar een rustdagje genomen. Ik heb wel ice cream sandwiches gekocht, omg die zijn ZO lekker - die heb je in Nederland niet, so I'm munching :D

Vandaag even mijn checks cashen op Hollywood Blvd, dan kan ik weer even goed vooruit :P

• 02 Januari 2009 - 17:11

Carly:

altijd goed voor je ego zon ontmoeting! (als of met jou ego iets mis is :P)

hoop dat je je nu wel wat beter voelt, dan gisteren.

Geniet nog van de laatste paar dagen schat!

xoxo

• 02 Januari 2009 - 19:25

Anniek:

heeee meissie nou klinkt helemaal goed allemaal, kan niet wachten op al je verhalen
    Ook een dikke zoen van Angie xxx

• 02 Januari 2009 - 22:16

Kimberley:

hmmm, ice cream sandwiches klinkt idd heerlijk!

• 03 Januari 2009 - 03:21

Patti S.:

Ik zou ook niet terug willen hoor :( ik zal je zeggen...the weather here sucks, maaruh, in juli gaan we ook ice cream sandwiches eten :P