Crazy Life!! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Crazy Life!! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Crazy Life!!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

30 December 2008 | Verenigde Staten, West Hollywood

Allemaal niet verbaasd staan als ik niet meer terug kom... Eergister (het is inmiddels dinsdag...) had ik met Jon afgesproken. Hij moest werken tot 12.45am. Hij werkt bij Starbucks op Sunset hier in Hollywood dus ja zijn werk kwam hij me ophalen, hij was iets vroeger klaar dus we besloten nog even naar The Abbey te gaan om wat te drinken en daarna naar ONZE uitgaansplek: Club Rage. Geweldig!!! Heerlijk gedanst en genoten! (Google maar wat voor clubs dat zijn...). Clubs e.d. sluiten hier om 2 uur dus om 2 uur naar Jon's huis gegaan. Hij is van Korea Town naar Lincoln Heights verhuisd - echt geweldig. Hij woont in een supergrote studio met 3 andere artists. Jon doet interior design. Het is een mooie studio en lekker groot! We hebben nog gepoold en ontzettend gelachen tot 4 uur. Maar gaan slapen, en om 10 uur weer op gestaan.

De auto naar Pepboys Hollywood gebracht (mechanic) voor een checkup. Het zou 2 uurtjes duren zeiden dus wij naar de Starbucks gelopen waar Jon werkt. Een overheerlijke Cafe Mocha gedronken en daarna naar Denny's voor ontbijt; een bacon burger! Wat zijn we toch weer heerlijk Amerikaans. We zijn maar richting Hollywood & Highland gelopen, flink geshopt. Jon heeft shirts en jeans gekocht. Ik heb AE bodyspray gekocht, CD van David Cook (loove him!!), primer potion van Urban Decay, de Shu Uemura eyelash curler (YAY!!!) bij Sephora en de 217 MAC blending brush - Noelle is dus weer helemaal gelukkig. Ik heb geen kleren gekocht!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Pas na 4 uur was de auto klaar, we waren echt kapot want het was de hele dag bloed en bloedheet!!! Ik gok 25 graden op het hoogtepunt. Even langs de 7 eleven en toen heeft hij me afgezet.

Zaterdag gaan we waarschijnlijk weer naar Club Rage, en met New Years wil ik ook gaan. Jon moet werken dus hij moet even kijken hoe of wat maar ik ga sowieso. Nou goed, vandaag beetje shoppen, eten bij Chipotle en vanavond met Jeffrey naar Santa Monica, even over de pier lopen en wat drinken.

Tschüß!!!

  • 30 December 2008 - 14:18

    Anniek:

    GRRR beter dat je wel terug komt al is t alleen maar om doei te zeggen LOL
    Je bent echt weer helemaal thuis he ik kan je geluk gewoon voelen terwijl ik het lees :)
    ben helemaal happy voor je
    xxx

  • 30 December 2008 - 16:18

    Carly:

    wat anniek zegt ;) je kunt echt merken aan je verhalen dat je echt gelukkig bent nu! je bloeit gewoon weer helemaal op :)

    xxx

  • 30 December 2008 - 19:36

    Nikki:

    Het klinkt, super! :D

    Geen kleding? Wow! Ach ja, je hebt nog even, dat shoppen komt nog wel ^^

    Alvast een hele fijne jaarwisseling ! :3

  • 31 December 2008 - 11:42

    Kevin Nugter:

    Zo te zien ga je lekker! Hier in Nederland kunnen we schaatsen en het sneeuwt.. Amerika i love Amerika! Maar het geld hè om er heen te gaan.. dat is het hem..

  • 31 December 2008 - 12:36

    Janske:

    Wat heerlijk om je verhalen weer te kunnen lezen...ik kan niet wachten tot ik weer in de States en LA ben!!!
    David Cook is geweldig idd!!

    Have fun!

    Happy New Year!!

    hugs, Janske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 43875

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: