2009 - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu 2009 - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

2009

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

01 Januari 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Ik kan niet geloven dat het 2009 is. Ik vind het vreemd, 2009... Elk jaar is een jaarwisseling even wennen maar dit jaar is het extra moeilijk en raar. 2008 was zo mooi en zat vol met geweldige ervaringen, en ik bleef maar geluk hebben. Ik hoop dat 2009 net zo mooi wordt, of mooier!

Gister was een vreemde dag. Ik ben om 12 uur richting Beverly Center gelopen. Het was weer iets van 22 graden, en ik had weinig gegeten. Ik ben even wat gaan shoppen. Victoria's Secret had een geweldige uitverkoop! Sale clearance for the win, again! Dat is extra korting op de uitverkoop. Ook nog wat bij American Eagle gekocht. Ik pas nog steeds in de Medium lol. Daarna ben ik naar de Apple Store gelopen. Sommigen weten dat mijn laptop me bijna suicidal maakte. Dat ding is zo langzaam, loopt constant vast en er staat teveel rommel op... Ik heb een MacBook gekocht!! Het is een erg mooie, het besutringssysteem is dus geen Windows, maar Mac - het is heel erg wennen. De hotkeys.shortcuts zijn heel anders maar ik ben er enorm blij mee! Ik moet em wel Nederland binnen smokkelen, ik ga er echt geen invoerbelasting over betalen of hoe die onzin ook heet. Hier is ie 200+ Euro goedkoper dan in Nederland dus het is het risico wel waard!

Nou goed, ik voelde me niet helemaal goed smiddags. Ik had ontzettend veel gelopen en niks gegeten, dus ik werd erg misselijk. Ik zocht naar iets gezonds om te eten maar Welcome to America, in Beverly Center hebben ze alleen onzin. Dat werkte dus niet. Ik heb de taxi maar genomen naar het hostel en ben daar op bed geploft. Ik werd alleen maar misselijker en had geen energie om op te staan en ergens eten te zoeken. Jon had me uitgenodigd voor een New Year's party bij hem thuis, maar tegen 9 uur voelde ik me nog erger. Ik ben dus niet gegaan. Maar om binnen te blijven was ook geen feest, hier in het hostel hadden ze een feestje op de binnenplaats, met gratis eten drinken en muziek. Ik ben wel even gegaan, leuke mensen ontmoet. Heel veel zijn Frans, ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt allemaal (Frankfrijk? lol) maar 90% achter de balie is ook Frans. Dat was nooit zo... Nou goed. Ik heb met een paar Amerikaanse jongens gepraat uit Virginia en Utah, erg leuk :) Tegen 2 uur ben ik gaan slapen.

Morgen hoop ik wat actiever te zijn!! Hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad! :D

  • 01 Januari 2009 - 18:02

    Pamela:

    GIRLLLL!!

    HAPPY NEW YEAR!!:D

    Hope this year turns out even better then 2008! (If that's possible you lucky one;))

    Take care!! xx

  • 02 Januari 2009 - 12:52

    Denise:

    happy new year!!!!!!!

    Wel balen dat je het jaar wat minder begon door je niet zo lekker te voelen! Hopenlijk voel je je nu alweer wat beter en kan je nog lekker door genieten van je vakantie!!!

    Heeel veeel plezier nog!!!

    groetjes
    denise

  • 02 Januari 2009 - 17:09

    Carly:

    en ook ik: HAPPY NEW YEAR!!!

    Wat naar dat je je niet zo goed voelde en zo het feestje bij Jon hebt gemist. Gelukkig heb je je toch nog vermaakt, maar wel balen om zo het jaar te moeten beginnen!

    xxx

  • 02 Januari 2009 - 19:28

    Anniek:

    JAAAAAAAA je hebt hem helemaal geweldig lieverd ben heeeeeel blij voor je !!!!
    En ook wel een beetje voor jezelf blijven zorgen he!!!!
    xxx

  • 03 Januari 2009 - 03:24

    Patti S.:

    HAHA ik heb t al gezegd :P...HAPPY NEW YEAR schat...en ik weet zeker dat dit jaar ook een mooi jaartje word..*cheers*

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 43869

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: