De laatste... - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu De laatste... - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

De laatste...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

07 Januari 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Oh man, wat is dit pijnlijk. Mijn laatste blogje uit LA voor deze trip.

Eergister ben ik nog met Jeffrey naar Venice gegaan. We wilden de zonsondergang zien maar we waren net te laat. Wel even over het strand gelopen - er was 1 of andere gezellig jamsessie gaande midden op het strand, erg interessant. Daarna zijn we ergens in een Engelse pub gaan eten/drinken/poolen. Erg gezellig.

Gister heb ik nog wat last minute shopping gedaan. Wat souvenirtjes gekocht, in Beverly Center en een Mac keyboard & mouse. En bij MAC eyeshadow in "carbon black" (echt perfect voor een smokey eye) en de 182 buffer brush!!! Daar ben ik OH ZO blij mee :D Toen werd ik gesmst door Jon, dat Amanda er al was! :D Ze wilden me komen halen bij Beverly, dus dat hebben ze gedaan. Zo leuk om Amanda weer te zien! Helemaal excited. We zijn eerst naar Targer gereden en toen bij een Armeens restaurantje wat gegeten. Daarna naar Jon's huis, beetje gebroadcast (we zitten alle 2 op JTV) en zij hebben zich klaargemaakt. Toen naar mijn hostel zodat ik me kon klaarmaken en toen naar Westwood om Sarah op te halen. Ze is net verhuisd met haar vriend en ze hebben een geweldig appartement! Superluxe, met een gate incl. bewaker. Helemaal cool. We zijn naar Rage gegaan maar omdat Amanda geen 21 ws (we dachten dat het 18+ zou zijn die avond) kwamen we er niet in. Even wat telefoontjes gepleegd, en toen naar Club Arena gegaan - op Santa Monica Blvd. 18+ en dat merkte je ook. Als je oven de 21 was mocht je doorlopen en kreeg je een groen bandje, en anders moest je in een supergrote rij staan, en door de metaaldetector ook. Club Arena is groot, maar erg veel jonkies, en heel erg verschillend publiek. Van negros tot emos, van fabz tot punkers, maar iedereen accepteert elkaar - dat is het mooie aan LA, dat al dat volk in 1 ruimte kan en een enorme goeie tijd kan hebben.

Na een tijdje vonden we het mooi geweest en hebben ze me thuis afgezet. Ik heb alles even ingepakt, en het pas allemaal NET in mijn koffer en extra tas. Om 11 uur moet ik uitchecken en ikweetniethoelaat komt Jon me ophalen en brengt hij me naar LAX.

Ik heb zo geen zin om te vertrekken :( Ook al is mijn familie in Nederland - THIS is home... Dit is waar ik mijn vrienden achterlaat, dit is waar ik mezelf heb gevonden, dit is mijn verleden, mijn heden en mijn toekomst. Het was weer een fantastische tijd, ik heb weer nieuwe mensen ontmoet, nieuwe dingen gedaan en zelfs nieuwe plekken gezien!! Oh wat voel ik me hier goed. Terug in Nederland zal het erg zwaar zijn. Terug in het 'normale' leven. Zo geen zin in school - ik heb zelfs geen zin in concerten en feestjes. Dat wordt nog wat.

Thanks Jon, Amanda, Zoe, Nick, Scott, Terry, Sarah, Casper, Jeffrey, Keiran, Leo, Joseph...

Goodbye Los Angeles - my city of angels...

  • 07 Januari 2009 - 16:03

    Carly:

    Ik voel met je mee meis, dat je weer naar huis moet. Maar snel een nieuwe trip boeken zodat je weer wat hebt om naar uit te kijken. good luck met het afscheid van je thuisbassis.
    kus!

  • 07 Januari 2009 - 16:03

    Anniek:

    Ow moppie, ik voel echt met je mee hoop dat je snel terug kan

    XXX

  • 08 Januari 2009 - 07:23

    Denise:

    Aww meissie.... ik leef met je mee!
    heb de afgelopen weken je blogs gelezen en heel erg opgemerkt dat je het zooo naar je zin had...
    Hopenlijk kan je snel weer terug naar LA....

    Sterkte met afscheid nemen en de terug reis! Kop op meissie!

    groetjes
    Denise

  • 11 Januari 2009 - 18:00

    Pam:

    Ow mop, klinkt erg depressief allemaal..
    Wel fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad, en joh voor dat je het weer ben je hier weer gewend en LA weer vergeten! (of zoiets;))
    Fijne vlucht en tot Backstreet?

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 43827

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: