Vervelen? Echt niet! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Vervelen? Echt niet! - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Vervelen? Echt niet!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

02 Januari 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Vanochtend dacht ik echt dat ik mijn nest niet uit zo komen. Om 11 uur ben ik maar gaan douchen en heb me rustig aangekleed. Daarna de bus naar Hollywood / Highland genomen. Even stukje gelopen richitng Western Union, want ik had nog 2 checks van afgelopen zomer toen ik bij Chicago Youth Centers werkte. Wijffie achter de balie deed moeilijk, waarom die checks zo oud waren. Dus ik uitleggen dat ik ze in Nederland niet kon cashen. Ze wilden dus CYC bellen om te checken I guess? Maar ze waren gesloten; dat ik Maandag terug moest komen. Fijn!!! Ik ga het ergens anders nog proberen want Maandag vind ik te lang duren. Ik dus weer terug met de bus, richting Farmer's Market. Bij de K-Mart even wat eten gekocht, en burrito gehaald bij de Chipotle, die ik niet opkreeg, of course. Ik moet nog drinken hebben maar ik ben te lui om naar de 7eleven te lopen.

Anyways ik zit dus al een tijdje binnen, het is vrij koud buiten, 15 graden... Nouja, Jeff vroeg of ik vanavond naar de bios wilde met hem - prima. Dus nu is hij een beetje aan het kijken hoe en waar enzo. En toen kreeg ik belletje van Jon - het is uit met zijn vriend, hij klonk erg sad. Maar goed, vanavond na zijn werk komt hij me halen, en dan gaan we even gezellig wat drinken en morgen ook weer de hele dag chillen en dan morgenavond weer uit. We gaan waarschijnlijk vanavond naar The Abbey en morgen naar Rage. Can't wait!

Nog genoeg te doen dus!! Ciao! Ik mis jullie (echt niet).

  • 03 Januari 2009 - 03:17

    Patti S.:

    Beetje jammer :P hahaha just kidding....ik ben blij dat je t zo naar je zin hebt meis....lekker blijven genieten vooral en ik vind t al leuk genoeg om je elke dag even te spreken xd....Doe Jon de groeten he!!

    xxxxx

  • 03 Januari 2009 - 14:33

    Pamela:

    Djeee girl! Echt fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar!!:D Enjoy your last days, and DON'T miss your flight back home!!

    take care! xx

  • 04 Januari 2009 - 12:20

    Carly:

    Arme Jon!

    Veel plezier nog! geniet van je laatste dagen...

    xxx

  • 04 Januari 2009 - 19:24

    Anniek:

    He mop balen van die checks hoop dat t nog lukt!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 43823

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: