Just like a circus... - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Just like a circus... - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Just like a circus...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

04 Januari 2009 | Verenigde Staten, West Hollywood

Twee dagen moet ik over bloggen... Vrijdag avond kwam Jon me halen na zijn werk. Ik heb mijn spullen gepakt en we zijn op weg gegaan naar "Boystown" zoals we het hier noemen. Dat is het uitgaansgedeelte in West Hollywood waar alleen maar gay people komen. Auto geparkeerd en naar The Abbey gegaan. Het was weer erg druk maar meteen supergezellige sfeer als je binnenkomt. We hebben drankje besteld en de lady-bartender gaf het drankje gratis aan me. Heel aardig, leuke mooie meid maar ik ben niet van die kan, sorry! Even gedanst en toen naar de terrace gegaan, daar beetje gezeten. Daar hebben we een British dude ontmoet, helemaal in pak. Met hem gepraat en daarna naar Motherloder gegaan en nog een drankje van hem gehad. Toen alles dicht ging, zijn we naar Jon's huis gegaan en daar nog even gepoold en toen gaan slapen.

De volgende dag hebben we Keiran naar zijn hotel gebracht, die was helemaal van de wereld nog. Wij zijn even op zoek gegaan naar een plek waar ik mijn checks kon cashen maar ze deden moeilijk omdat het van Augustus is. Bij de laatste zagen we dat ze bezig waren met open audities, dus Jon heeft toen spontaan auditie gedaan voor een 'play'. Erg leuk, hoop dat het lukt! Daarna zijn we naar Rodeo Drive gereden, de auto neergezet en even wat gaan eten. Ik heb weer een overheerlijke Caesar's Salad gehad. Even over Rodeo Drive gelopen, en toen.......... http://www.sprinklescupcakes.com - ja ja THE best cupcakes in the world. Je hebt het misschien weleens bij Oprah gezien. We hebben letterlijk een halfuur in de rij gestaan. Een hele slinger, dat ziet er dan ongeveer zo uit: http://farm3.static.flickr.com/2251/2101516327_f49da6b7d3_o.jpg - alleen bij ons was die 2 keer zo lang. Dus ik dacht, it better be good! En dat was het zeker ook! Jon beschreef het als "sex in your mouth" en oh oh oh wat heb ik genoten. De beste cupcake die ik ooit heb gegeten. Ik heb nog eentje extra, die bewaar ik voor vanavond.

Daarna zijn we via Beverly Drive en Beverly Hills terug gereden naar WeHo en even naar mijn hostel om om te kleden en daarna een gast opgehaald, Eric... Awkward strange guy zoals we hem noemen en hij was ook niet meer en niet minder dan dat lol. We zijn naar Zoe's huis gereden en hebben daar gechilld. Even naar Ralph's gegaan voor een fles vodka en wat fruit juice. Ik zag daar Mel B. (Spice Girls) lol - echt grappig. Ze zag dr vreemd uit. Toen we in de rij stonden zei ik tegen Jon "I saw a Spice Girl..." En Jon, de gay dat ie is, raakte in paniek. "No way!! WHERE!" en hij trok me uit de rij en gingen op zoek. We liepen langs haar en Jon zei "thats not her" lol Ze zag er wel raar uit maar ik wist zeker dat zij het was. Vanochtend even foto opgezocht van haar en haar man (met wie ze ook daar was) en zij was het inderdaad wel. Nou goed, bij Zoe nog even gehangen, Eric was echt vreemd bezig... Toen de taxi genomen naar WeHo. Eerst naar Rage gegaan, daarna naar Trunks, beetje gechilld, we wachtten op een lege pooltafel maar dat duurde te lang dus we zijn toen naar Motherlode gegaan. Daar even wat gepoold en toen weer naar Rage gegaan. De dansvloer was open dus we hebben een uur flink gedanst daar. Elke keer als ze Britney draaien gaan Jon en ik uit onze dak. Hij heeft 1 CD in zijn auto die hij ook de hele tijd draait. Dus ja ook ik, Noelle van Trikt, heeft nu Britney in haar playlist!!! Blame Jon!

Ik heb leuke spontane gesprekjes gehad met leuke jongens - allemaal gay - die in WeHo rondhingen. Dat is het verschil tussen Nederland en LA - hier spreekt iedereen je aan voor wat voor reden dan ook. Beetje jammer dat ze allemaal gay zijn in de area waar we altijd uitgaan, want echt 80% zijn hele mooie jongens! lol

Daarna de taxi naar Hollywood genomen, naar Kung Pao Kitty - een gezellige bar waar een vriend van Zoe draaide dus daar even gezeten en gedanst. Kasper (DJ) draaide speciaal voor Jon weer Britney, dus weer uit ons dak gegaan. Daarna waren we vrij dood en zijn naar Zoe's gelopen om Jon's auto te halen. We hebben awkward strange guy weggebracht en daarna de auto bij mij neergezet en Jon is blijven slapen want we waren echt kapot.

Vanochtend rond 12 uur zijn we naar IHOP gegaan voor ontbijt. Ik heb een grote Caesar's Salad gegeten, na 5 happen zat ik vol dus de rest 'to go' genomen. Ook 2 grote kannen orange juice gedronken met z'n 2en. Heerlijk!!

Nu zit ik lekker in mijn kamer bij te komen van 2 geweldige dagen. Echt enorme lol gehad... Nog een paar daagjes. Ik ga iedereen echt zo ontzettend missen weer :( En natuurlijk de omgeving en de mensen... Maar het meeste my friend :( Ach nog even niet aan denken.

Woensdag zie ik Amanda ook weer. Ze is vandaag aangekomen in LA - maar de eerste paar dagen is ze natuurlijk met haar familie dus voor ik wegga woensdag ga ik haar ophalen met Jon.

OK - ik ga even opruimen want het is dramatisch hierbinnen :P

  • 04 Januari 2009 - 22:40

    Carly:

    whahahahahahahahahahaha

    "Toen we in de rij stonden zei ik tegen Jon "I saw a Spice Girl..." En Jon, de gay dat ie is, raakte in paniek. "No way!! WHERE!" en hij trok me uit de rij en gingen op zoek."

    GEWELDIG!!!!! whahahahah

    de cupcakes ken ik idd van Oprah (hoe burgerlijk klink ik nu?!)
    Zo te horen zijn ze ook echt geweldig ook! eet smakelijk ;)

    Xoxo

  • 04 Januari 2009 - 22:42

    Anniek:

    To all good things come an end.... Hoe kut het ook is, maar ik weet zeker dat je snel terug gaat ;)
    Was heerlijk om weer effe mee te genieten met je... en ja about the gay guys....IT SUCKS...
    The best are gay or taken....
    xxx

  • 05 Januari 2009 - 13:01

    Kimberley:

    Hmm ik heb die cupcakes es gegooled, en ze zien er idd heerlijk uit!!
    Kan me goed voorstellen dat je heel heimwee hebt als je weer in dat koude natte Nederland bent..

  • 23 Juli 2010 - 11:12

    Tim:

    Noelle, ik krijg nog geld van je van de kaarten van john mayer

    graag je reactie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 43835

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: