Got my hair did in Hollywood - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Got my hair did in Hollywood - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Got my hair did in Hollywood

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

28 December 2008 | Verenigde Staten, West Hollywood

Er is weer een te lange dag voorbij. Ik werd wakker en mijn blaren waren wel erg pijnlijk. Ik kon nauwelijks meer normaal lopen. Ik heb gedoucht en ben naar CVS gelopen en daar blarenpleisters gekocht. De bus naar het hostel genomen en mijn blaren doorgeprikt haha. Ze doen nog steeds wel pijn maarja.

Daarna naar Beverly Center gegaan. Echt heerlijk was het weer. Ik heb hele mooie Nikes gekocht. Ze zijn wit/grijs/roze. Echt te mooi! Ook insoles erbij gekocht, ze lopen goddelijk. Vooral als je uberpijnlijke blaren hebt. Ik hoop wel dat die shit blaren gauw weg zijn.

Nog een beetje rondgelopen en daarna de bus naar Farmer's Market genomen en ik ben naar de salon gegaan. Een compleet nieuwe hairstyle. Side swept bangs heb ik nu, en hele mooie laagjes en ze heeft het uitgedund. Geen big hair meer! Echt geweldig, foto's komen wel.

Nou ik zit weer lekker in mijn kamer. Vanavond komt Jon me halen na zijn werk. We gaan bij hem thuis poolen en morgen de hele dag hangen. Excited om hem weer te zien.

Nu even douchen en slapen :) Tot morgen!

• 29 December 2008 - 08:08

Joyce:

Hey meis,

Inmiddels ben je er al, en kan ik hier leuk kijken en lezen hoe het met je gaat. En zo te lezen gaat ie goed, op je blaren na haha.
    Oh en ben benieuwd naar je Nikes en haar!!!!!

Bye bye baby, Big Kiss from here.... (ja ja moet ook ff een beetje in je style blijven hé)

• 29 December 2008 - 11:30

Anniek:

LEUK ben zoooo benieuwd naar je haar hee
    Ow en die nikes me is jealous....ROZE NIKES OMG LOL

xxx

• 29 December 2008 - 11:49

Carly:

new hair?! Ik ben benieuwd!!!! dat wordt showen!

xxx

• 30 December 2008 - 10:40

Silvia:

He lieverd, ben erg benieuwd naar je hair-do en echt leuk dat je ook vrienden daar hebt.
    dikste kus