Blaren prikken - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Blaren prikken - Reisverslag uit West Hollywood, Verenigde Staten van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Blaren prikken

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

28 December 2008 | Verenigde Staten, West Hollywood

Dit wordt een daily blog denk ik! Ik heb zat te schrijven. Hallo vanuit LA nogmaals...

Gisteren was een hele lange dag. Ik ben sochtends op tijd op gestaan en ben gaan douchen. Aangekleed en alles en daarna naar beneden om te ontbijten. Het is nog precies hetzelfde, je kiest cereal of toast en dan is er peanut butter en jelly, ik vind het prima! Lekker ontbeten en een koffie erbij. Daarna ben ik richting Santa Monica Blvd gelopen. Naar Starbucks en van mijn Cafe Mocha genoten op het terrasje langs de weg. Nog even met een man gepraat, en daarna naar de 7 Eleven om wat drinken voor op mijn kamer te halen. Terug gelopen, gestopt bij Radioshack voor een SIM kaart. Als ik je boeiend genoeg vind, dan heb je mijn nummer al. Haha.

Terug in het hostel heerlijk op mijn balkon gezeten. De zon scheen heerlijk en het was echt lekker warm! Daarna ben ik naar K-Mart gegaan om wat meer drinken enzo te halen. Stukje door The Grove gelopen, Apple Store en weer terug naar het hostel.

Daar nog even gechilld en gewacht op Jeffrey. Het verliep niet soepel maar uiteindelijk was hij er. Het was erg gezellig. Eerst richting The Grove, daar was het supergezellig, very Christmas-y. Daarna naar CHIPOTLE!!! Mijn favoriete etensgelegenheid. Heerlijke chicken burrito gegeten. Daarna naar het hostel, even languit op bed; ik zat te vol... Toen begonnen we met lopen, en ook niet meer gestopt. Santa Monica Blvd... Eerste cocktail bar was nog dicht. Andere kant maar op, helemaal naar La Cienega, steil omhoog naar Sunset Blvd... Westwaarts gelopen en weer terug... Bij Fairfax hebben we maar de bus naar het Zuiden genomen haha. Ik stapte uit bij Melrose, ben echt op mijn bed gevallen. Ik heb 3 mooie blaren... Echt vreselijk, pijnlijk, ik ga vandaag naar CVS om pleisters te kopen en even sneakers kopen in Beverly Center.

Ik heb het gehad lol maar ik kom nooit meer terug naar Nederland haha!!!

  • 28 December 2008 - 15:01

    Carly:

    die dagelijkse blog vind ik helemaal niet erg ;) vind het heerlijk om te lezen hoe geweldig je het naar je zin hebt daar!!!

    ennuh over die blaren... zie je nou wel dat ook jij vieze voeten hebt :P ;)

    xxx

  • 28 December 2008 - 15:14

    Pamela:

    Djeee wat een gedoe zeg die Douane! Pfff, en wil je even ophouden met je Starbucks-en in AL JE BERICHTEN! ;)
    Ons een beetje lekker maken, haha!
    Geintje mop!
    Heb je wel leuke kerstdagen gehad?!
    DAMN dat wordt een knallend uiteinde de 31e in LA schat ik zo..*jealous*
    Keep us posted hun'!!

    xx

  • 28 December 2008 - 15:43

    Kimberley:

    Ohh ik dacht dat je een blaar had op je vinger (A)

  • 28 December 2008 - 21:03

    Anniek:

    heerlijk om te lezen dat je t zo naar je zin hebt :D ik heb t ook prima naar me zin gehad maar dat wist je al, vandaag bij angie en steffi was ook weer te gezellig!!
    We missed u
    Love ya xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Hollywood

Los Angeles

Feestdagen in Los Angeles.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

De laatste...

05 Januari 2009

ABC van mijn vakantie

04 Januari 2009

Just like a circus...

02 Januari 2009

Vervelen? Echt niet!

02 Januari 2009

Paniek!
Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 43870

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: