Succesvol ingecheckt... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Succesvol ingecheckt... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Succesvol ingecheckt...

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

25 December 2008 | Nederland, Leiderdorp

Nog 1 nachtje en een ochtendje. Morgen vertrek ik om 10 uur uit huis naar Schiphol. Mijn vliegtuig vertrekt om ca. 13.20 (je weet het maar nooit met die vliegtuigen, niet alleen treinen hebben er last van!). Ik ging vanmiddag nog even vlug online inchecken, ze hadden nog welgeteld 3 stoelen bij het raam dus snel gereserveerd, stoel 14A - perfect. Nog even Euros wisselen in Dollars (God, wat voelt dat goed!). Elf uurtjes vliegen - hopelijk is de onboard entertainment een beetje te doen, en anders heb ik een iPod en een boek Social Psychology bij me!

In LA aangekomen ga ik naar mijn hostel met de taxi - inchecken, even rusten en ik denk meteen naar Hollywood & Highland. Op tijd slapen. Ik ga een SIM kaart kopen, hopelijk die dag, en anders Zaterdag. Mijn oude is kwijt, dus degenen wie het aangaat; ik SMS zo snel mogelijk mijn nieuwe nummer door. Het worden 2 geweldige weken. Vrienden ontmoeten, shoppen, feesten, Starbucks, Coffee Bean, Venice Beach, shoppen en niet te vergeten, vooral veel shoppen! :P

Nou goed, nog even een nachtje opblijven lol en dan morgen weg!!! Ik zal daar ook af en toe updaten, dan kunnen jullie mijn ervaringen lezen hierzo!

Ohja voor ik het vergeet: nog een Merry Christmas!

xo Noelle

• 25 December 2008 - 23:13

Anniek:

Super meid toch nog een fijne stoel!!! Ik wens je nogmaals enorm veel plezier en ik zal aan je denken de 31ste!!!
    xxx

• 26 December 2008 - 00:41

Nikki:

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier :D

en jij ook: Merry Christmas!

• 26 December 2008 - 10:47

Elise:

have fun!!!

• 26 December 2008 - 10:47

Carly:

he meis!!
    Geniet ervan he!!!
    Veel plezier en shop-ze ;)
    En hou ons op de hoogte natuurlijk!

Liefs, Carly

• 26 December 2008 - 12:05

Pamela:

WOW girl! there you go again, geniet ervan & hapy holidays!
    hou ons op de hoogte hé!!:D

Take care & have a safe flight!!

Love Pam

• 27 December 2008 - 09:26

Kimberley:

Je bent er al ondertussen, maar iig nogmaals veel plezier!

• 27 December 2008 - 14:01

Kevin Nugter: