En.. Rust! - Reisverslag uit Herzogenrath, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu En.. Rust! - Reisverslag uit Herzogenrath, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

En.. Rust!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

30 Maart 2010 | Duitsland, Herzogenrath

Zo. Nu is het tijd voor een beetje rust. De verhuizing is Zondag goed gegaan. Met Jan, mijn broer en moeder in 2 auto's gestapt en op weg. Vrij snel gereden naar IKEA, daar de dingen gekocht die op mijn lijstje stonden en toen door naar Herzogenrath. Daar even uitgerust en toen vrij snel 2 auto's leeggehaald. Daarna wat meubels in elkaar gezet en een klein beetje uitgepakt. Gekookt, gegeten en toen afscheid genomen van moeder & broer. 's Avonds nog een meubel in elkaar gezet en wat dozen uitgepakt.

Volgende dag vroeg naar het gemeentehuis om me in te schrijven. Wat boodschappen gedaan en de rest van de dag dozen uit lopen pakken en de laatste badkamer meubels in elkaar gezet. Tegen 10 uur was eindelijk alles klaar.

Vanochtend nog even naar gemeentehuis om de rest van mijn papieren voor mijn verblijfsvergunning aanvraag. Die krijg ik over een paar weken thuisgestuurd.

Ik ben nu officieel inwoner van Duitsland. Voelt best gek, maar heel erg goed. Wel even wennen alles, maar dat komt wel. Ben hard bezig mijn Duits bij te spijkeren. Vandaag bij het gemeentehuis liet Jan me even alleen om iets uit de auto te halen en heb toen een gesprekje gevoerd (in het Duits, jawel!) met de grappige vrouw achter het bureau.

Nou, hier kan je foto's bekijken van ons mooie huisje :)

http://de.fotoalbum.eu/OMGitsNoelle/a446651/slideshow

  • 30 Maart 2010 - 15:38

    Anniek:

    Ik kom HEEEEEL snel langs bij je !!!! gaan we de boel onveilig maken haha xoxoxo

  • 30 Maart 2010 - 20:06

    Carly:

    hey meis, ik ben echt super trots op je. Vind het zo geweldig leuk voor je! Ik wens je oprecht alle geluk in de wereld!! Maar dat gaat wel lukken he ;)

  • 31 Maart 2010 - 09:11

    Kimberley:

    Supermooi huisje! Best groot ook of niet?
    Hoop dat jullie een mooie tijd samen tegemoet gaan :D

  • 31 Maart 2010 - 10:03

    Noelle:

    Thanks lieve meiden!!

    @ Anniek: zeker snel langskomen! Gaan we gezellig naar Aachen of Keulen ofzo :)

    @ Carly: thanks honey :) Gaat zeker wel lukken! Jij komt ook een keer langs he :)

    @ Kimberley: Ja het is best een groot huisje. Lekker ruim allemaal. Goed vertoeven hoor ;)

  • 31 Maart 2010 - 20:18

    Pamela:

    Zooo meid ziet er goed uit dat huisje van jullie!! :) Ik wens jullie alle geluk van de wereld! :) Erg leuke foto van jullie beide aan de muur! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 43872

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: