Laatste dag Nederland - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Laatste dag Nederland - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Laatste dag Nederland

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

27 Maart 2010 | Nederland, Leiderdorp

Morgen gaat het toch echt gebeuren :) Mijn vriendje is er, dozen worden gevuld, mijn kamer wordt leeggehaald en de auto van mijn vriendje ingeladen. We willen zoveel mogelijk gedaan hebben vandaag, zodat we morgen ochtend gewoon lekker vroeg de weg op kunnen. Hopen dat er geen file is.

De rit zal ongeveer 2,5 uur duren, misschien iets langer omdat we behoorlijk 'stacked and packed' zijn.

Nog even bij de IKEA langs om wat dingen te kopen (boekenkast, ladekast, badkamer kastjes en nog wat kleine dingetjes).

Maar goed, ik ben er klaar voor. Klaar voor het avontuur en klaar om compleet (nouja...) Duits te worden! De volgende keer dat jullie me zien, spreek ik vloeiend Duits! Beloofd :P

In ieder geval iedereen bedankt voor de gelukswensen, echt heel tof om te horen dat iedereen achter mijn beslissing staat.

  • 29 Maart 2010 - 11:49

    Big Sis:

    guten morgen kleine swester!

    wie gehts dahr in Deutsland. Haben sie alles al ausgepakt?

    Machen sie etwas foto's fur mir?

    Tjuusss en dikste smackerd!

    PS: je begrijpt dat ik veeel beter Duits spreek dan schrijf (LOL)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 43871

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: