Laatste dag Nederland - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Laatste dag Nederland - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Laatste dag Nederland

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

27 Maart 2010 | Nederland, Leiderdorp

Morgen gaat het toch echt gebeuren :) Mijn vriendje is er, dozen worden gevuld, mijn kamer wordt leeggehaald en de auto van mijn vriendje ingeladen. We willen zoveel mogelijk gedaan hebben vandaag, zodat we morgen ochtend gewoon lekker vroeg de weg op kunnen. Hopen dat er geen file is.

De rit zal ongeveer 2,5 uur duren, misschien iets langer omdat we behoorlijk 'stacked and packed' zijn.

Nog even bij de IKEA langs om wat dingen te kopen (boekenkast, ladekast, badkamer kastjes en nog wat kleine dingetjes).

Maar goed, ik ben er klaar voor. Klaar voor het avontuur en klaar om compleet (nouja...) Duits te worden! De volgende keer dat jullie me zien, spreek ik vloeiend Duits! Beloofd :P

In ieder geval iedereen bedankt voor de gelukswensen, echt heel tof om te horen dat iedereen achter mijn beslissing staat.

• 29 Maart 2010 - 11:49

Big Sis:

guten morgen kleine swester!

wie gehts dahr in Deutsland. Haben sie alles al ausgepakt?

Machen sie etwas foto's fur mir?

Tjuusss en dikste smackerd!

PS: je begrijpt dat ik veeel beter Duits spreek dan schrijf (LOL)