Shoppen in Deutschland - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Shoppen in Deutschland - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Shoppen in Deutschland

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

08 Juli 2009 | Duitsland, Hamburg

Zo even tijd voor een verslagje. Gisteren ging ik rond 2 uur naar Schiphol. Yup ik ben gevlogen. Blijkbaar wist mijn moeder dat ook niet :P Het duurde op Schiphol te lang om mijn baggage te droppen, maar goed, daarna door de douane en richting de gate gelopen. Intussen zag ik dat het vliegtuig ietsjes vertraging had. Heb bij de gate in de lekkerste ligstoel-on-an-airport ever gelegen. Tegen kwart over 4 konden we door de check of whatever het was. We moesten een bus in, die zou ons naar het vliegtuig brengen. Er waren niet meer dan 20 mensen... Bij het vliegtuigje, werd meteen geroepen "we got our own private jet!" en zo zag het er ook echt uit. Het was superklein, maar wat een luxe. Maar iets van 10 rijen, 2 - 2. Ik zat helemaal achterin en had alle ruimte, wat een beenruimte!! En naast me zat niemand. Nou het was een klein stukje, 45 minuten en 1 broodje later stonden we weer aan de grond. Snel eruit, met weer een bus naar de terminal. Koffer kwam ook meteen en toen naar buiten. Even met Stephi gebeld en die kwam me ophalen met de auto. Koffer in de auto en alles, toen even rondgereden door Hamburg, beetje het centrum door. Erg gezellig en een mooie stad! Daarna bij Rewe boodschappen gaan doen en naar Subway om een broodje te halen en toen naar haar huis. Daar gegeten en een beetje gezeten en gechilld. Nog een film gekeken en rond 2 uur in slaap gevallen.

Vanochtend zijn we om 11 uur opgestaan en hebben lekker ontbeten met warme broodjes. Daarna klaargemaakt en richting de metro gelopen. We hebben de metro naar het centrum genomen. Toen we uitstapten begon het ineens te regenen. We zijn door de regen naar de passage gelopen en hebben wat gewinkeld. Gelukkig duurde het niet al te lang dus we konden ook gewoon door de winkelstraat lopen. Natuurlijk ook de Starbucks in. Rond 5 uur hebben we de bus terug naar huis genomen. Thuis een beetje gechilld en lekker gegeten en savonds DVDtjes gekeken.

Het is in ieder geval erg gezellig hier en Hamburg is een mooie stad! Genoeg te doen deze week dat weet ik zeker. Nog geen foto's gemaakt maar zondag ga ik even de tourist uithangen :P

  • 10 Juli 2009 - 07:41

    Joyce:

    Dat klinkt goed.
    Enne ga jij maar lekker de toerist uithangen, kan ik lezen hoe je het hebt gehad. Ik hou wel van Duitsland, ben er vaak geweest vroeger.

    Veel plezier.
    X Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 43873

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: