Hamburg! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu Hamburg! - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Noelle Trikt - WaarBenJij.nu

Hamburg!

Door: Noelle

Blijf op de hoogte en volg Noelle

07 Juli 2009 | Nederland, Leiderdorp

Zo, weer een nieuwe reis! Ik vlieg vandaag naar Hamburg om mijn vriendinnetje Stephi te bezoeken :) In de eerste instantie zouden we ook naar Berlijn gaan voor 2 concerten, maar ze heeft net een operatie gehad aan dr heup dus dat is nog niet zeker. Even kijken hoe het gaat! In ieder geval ga ik een weekje naar Hamburg. Ik heb er erg veel zin in! Ik weet niet precies wat we allemaal gaan doen, maar vast veel shoppen, lopen, sightseeing en chillen!

Ik vertrek over een uurtje. Dan pak ik de bus en trein naar Schiphol en mn vliegtuig (Lufthansa) vertrekt om 16.15. Het is maar een uurtje vliegen. Waarom niet met de trein? Nou, omdat dat duurder is EN het duurt langer. You do the math!

Goed, ik zal het hier proberen bij te houden allemaal, en ik hoop mijn Duits ietsjes te verbeteren in een week ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noelle

Ik reis de wereld rond en ontmoet graag nieuwe mensen <3

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 43872

Voorgaande reizen:

07 Juli 2009 - 14 Juli 2009

Hamburg (en Berlijn)

13 Mei 2009 - 28 Mei 2009

Los Angeles

09 Maart 2009 - 15 Maart 2009

Wild Life Tour

26 December 2008 - 08 Januari 2009

Los Angeles

12 Juni 2008 - 24 Augustus 2008

Camp USA

28 Maart 2010 - 30 November -0001

Emigreren naar Duitsland

Landen bezocht: